English

با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان؛

پاسگاه محیط بانی در منطقه شکار ممنوع کلاته اصفهان افتتاح شد

با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان پاسگاه محیط بانی مصر در منطقه شکار ممنوع کلاته اصفهان افتتاح شد.

پاسگاه محیط بانی در منطقه شکار ممنوع کلاته اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در این آیئن با قدردانی از رویکرد زیست محیطی مسئولان شهرستان خورو بیابانک گفت: با وجود همه کمبود ها، تلاش ما بر این است که با همکاری بخش های درون و برون سازمان گام های خوبی برای محیط زیست استان اصفهان برداشته شود و در این راه همه سعی و تلاش خود را خواهیم کرد.

سید رحمان دانیالی  با تاکید بر  ظرفیت های متنوع و متعدد طبیعت گردی در این شهرستان اظهار امیدواری کرد: زیر ساخت های لازم برای فعال سازی این بخش ها در خورو بیابانک فراهم شود.

وی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی وقف و نذر زیست محیطی، راه برون رفت مشکلات زیست محیطی شهرستان را توجه به وقف و نذر زیست محیطی از سوی مردم با هدایت و حمایت ائمه جمعه و جماعت و همچنین نشر فرهنگ زیست محیطی از طریق آموزش و پرورش را خواستار شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه پاسگاه محیط بانی مصر با زیربنای ۸۵ متر مربع در مساحت ۶۰۰ متر احداث شده است افزود: برای این پروژه یک میلیارد ریال ازمحل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان اصفهان هزینه شده است.

گفتنی است؛ منطقه شکار ممنوع کلاته با مساحت حدود ۱۳۴ هزار هکتار در شمال شرق شهرستان خور و بیابانک دارای گونه های با ارزش گیاهی و جانوری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه