English

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین نداشته‌ایم

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین نداشته‌ایم.

هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین نداشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، علی اکبر نژادعلی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه، هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین نداشته‌ایم، اظهار کرد: شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده صحت نداره و روال مانند گذشته بوده و هیچ تغییری در شرایط ایجاد نشده است؛ و قرار نیست که از تیرماه، کارت سوخت جایگاه‌داران برای سوختگیری با نرخ آزاد حذف شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ تصمیمی در خصوص افزایش نرخ بنزین گرفته نشده و تمامی اخباری که در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور در این خصوص منتشر شده، فاقد صحت بوده و تکذیب می‌شود، گفت: بنزین بدون تغییر قیمت توزیع خواهد شد و تغییری در نحوه توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت ایجاد نخواهد شد، قیمت بنزین یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز همچنان ۳۰۰۰ تومان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه هیچ کدام از جایگاه‌ها اجازه تغییر قیمت در بنزین را ندارند، گفت: اگر جایگاهی چنین کاری را انجام دهد با جدیت با آن برخورد خواهیم کرد، بنابر این مردم نگران تغییر قیمت بنزین نباشند.

نژادعلی با تاکید بر اینکه سیستم سوخت رسانی مانند روال سابق خواهد بود و هیچ تغییری در برنامه‌ها ایجاد نشده است و هرگونه تغییر و تحول از سوی شورای اطلاع رسانی دولت اعلام خواهد شد، اظهار کرد: جایگاه‌ها موظف به سوخت‌رسانی با قیمت‌های قبلی هستند و اگر مردم موردی مشاهده کردند باید این موضوع را به سامانه ۰۹۶۲۷ گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی