English

سامانه هوشمند تمام جایگاه‌های عرضه سوخت در کردستان فعال شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: سامانه هوشمند تمام جایگاه‌های عرضه بنزین و نفتگاز استان فعال شده و آماده خدمات‌رسانی به مردم است.

سامانه هوشمند تمام جایگاه‌های عرضه سوخت در کردستان فعال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عبدالله گیتی منش پیش از امروز سه شنبه در گفت و گو با رسانه های استان اظهار داشت: با تلاش مهندسان این شرکت، سامانه هوشمند عرضه سوخت سهمیه‌ای تمام 82 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی کردستان فعال شد.

وی تاکید کرد: سهمیه‌ای که در کارت سوخت وجود دارد به دلیل غیرفعال شدن سامانه هوشمند در روزهای اخیر، به هیچ وجه از بین نمی‌رود و سوخت ذخیره شده اکنون قابل استفاده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان افزود: از زمان ایجاد اختلال تاکنون هیچ گزارشی از در راه ماندن خودروها و مسافران ناشی از نبود سوخت مخابره نشده و از همان زمان شروع اختلال اکیپ‌هایی را برای راه اندازی موقت جایگاهها به جایگاه‌های استان اعزام کردیم.

حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها در روز سه‌شنبه ( 4 آبان) باعث ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ‌بنزین‌های کشور شد و با تلاش کارشناسان حوزه مجازی پس از اطلاع از این حمله سایبری عصر روز سه‌شنبه فعالیت تعدادی از پمپ‌بنزین‌ها در کشور آغاز و به تدریج سامانه هوشمند جایگاه‌های عرضه سوخت فعال شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه