English

عبدالله گیتی منش خبر داد:

بیش از یک هزار و ۵۰۰ بازدید از جایگاه های عرضه سوخت در استان کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از بیش از یک هزار و500 بازدید از 130 باب جایگاه عرضه سوخت در استان کردستان خبر داد.

بیش از  یک هزار و 500 بازدید از جایگاه های عرضه سوخت در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عبدالله گیتی‌منش ظهر امروز در جلسه مسوولیت‌های اجتماعی با بیان این مطلب اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری بیش از یک‌هزار و 500 بازدید از 130 باب جایگاه سی.ان.جی و عرضه سوخت استان انجام گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان افزود: همچنین در مدت یاد شده، بازدیدهای صورت گرفته واحدهای خدمات مهندسی و مهندسی فرآورده های نفتی شرکت از مجاری عرضه منطقه در خصوص نحوه عرضه سوخت از نظر کمی و کیفی، بازدید از جایگاه‌های سی.ان.جی منطقه، هماهنگی با اداره استاندارد استان برای بازدید از مجاری عرضه منطقه و نصب برچسب استاندارد بر روی تلمبه مجاری عرضه و غیره  در همین راستا صورت گرفته است.

وی با اشاره به  شرایط موجود در سطح کشور در مورد شیوع ویروس کرونا از همکاری و تلاش مالکین جایگاه‌های استان و پرسنل آنان در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تحقق حقوق شهروندی قدردانی کرد و یادآور شد: با تعامل و هماهنگی با ادارات مترتب و  علوم پزشکی استان نسبت به تامین بخشی از اقلام مورد نیاز مجاری عرضه استان در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام کرده‌ایم و همکاران منطقه نیز با تشکیل گروه‌های بازرسی نسبت به بازدید شبانه‌روزی از مجاری عرضه منطقه اقدام تا خللی در سوخت‌رسانی ایمن و پایدار، همراه با رعایت نکات بهداشتی صورت نگیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان سپس به تامین سوخت بخش خانگی و کشاورزی استان با استفاده از زیرساخت الکترونیکی و اتصال به شبکه بانکی خبر داد و عنوان کرد: در راستای مسوولیت اجتماعی شرکت پروسه توزیع نفت سفید استان به صورت الکترونیکی انجام و اقدامات و هماهنگی لازم با سایر ادارات برای توزیع الکترونیکی سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی استان نیز در دست  اقدام است.

گیتی‌منش هچنین برگزاری دوره‌های آموزشی حقوق شهروندی برای کارکنان منطقه و پرسنل مجاری عرضه و سی.ان.جی، همکاری با ستاد اقامه نماز استان در خصوص بازدید از نمازخانه مجاری عرضه و برگزاری برنامه‌های آن ستاد، و غیره را از دیگر برنامه‌های این شرکت در خصوص مسوولیت اجتماعی نام برد.

وی عنوان کرد: ضرورت مراقبت از مفهوم مسئولیت اجتماعی در جامعه، تحقق حقوق شهروندی و رعایت تکریم ارباب رجوع از اهداف شرکت ملی پخش فرآوده‌های نفتی منطقه کردستان است که با برنامه‌ریزی، تعیین اهداف و شناسایی نقاط قوت و ضعف درصدد تحقق آن اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی اعلام کرد: تعامل و همکاری با مالکین مجاری عرضه و سی.ان.جی منطقه، برگزاری جلسات با شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان نفتکش، هماهنگی و تعامل با ادارات مرتبط با فعالیت‌های شرکت از این جمله اقدامات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه