English

تاکنون بیش از ۴۰۰ قطعه کارت هوشمند سوخت رمزگشایی شده است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: تاکنون بیش از 400 قطعه کارت هوشمند سوخت رمزگشایی شده است.

تاکنون بیش از 400 قطعه کارت هوشمند سوخت رمزگشایی شده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محمود طاهری ، مدیر منطقه گفت: بعد از حمله سایبری چهارم آبان سال جاری به سامانه هوشمند سوخت و ایجاد اختلال در عرضه سوخت در پمپ‌بنزین‌های کشور، به‌منظور ایمن‌سازی زیرساخت‌ها و شبکه‌های مرتبط با سامانه هوشمند سوخت، برخی از این سامانه‌ها با تاخیر وارد مدار شده و همین امر موجب افزایش و انباشت درخواست‌های مردمی مربوط به‌ کارت سوخت از جمله بازیابی رمز کارت گردیده است. لذا به منظور تکریم ارباب رجوع و با پیگیری‌های به‌عمل آمده از ستاد شرکت، بازیابی رمز کارت هوشمند سوخت از تاریخ 1400/10/19 در منطقه قم آغاز و تاکنون بیش از 400 قطعه کارت هوشمند سوخت رمزگشایی شده است.
سید محمود طاهری افزود: مالکان خودرو که رمز کارت سوخت خود را فراموش نموده و یا اشتباه وارد کرده‌اند؛ می‌توانند با در دست داشتن مدارک هویتی و مالکیتی با مراجعه به ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم به‌صورت حضوری درخواست بازیابی رمز کارت سوخت خود را ارائه دهند و نسبت به بازیابی رمزشان اقدام نمایند.
لازم به ذکر است درخواست صدور کارت سوخت المثنی فقط با مراجعه حضوری مالک خودرو به‌همراه مدارک شناسایی خودرو به دفاتر پلیس+10 امکان‌پذیر است و ثبت‌نام‌کنندگان کارت سوخت المثنی می‌توانند روند صدور کارت خود را از سایت www.epolice.ir پیگیری نمایند.
مدارک لازم، جهت رمزگشایی کارت سوخت:
حضور مالک یا وکیل قانونی
ارائه اصل کارت هوشمند سوخت
تکمیل فرم درخواست تغییر رمز
مدرک شناسایی مالک (معرفی‌نامه سازمانی برای اشخاص حقوقی)

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه