English

دوگانه سوز شدن بیش از ۵ هزار خودرو عمومی در قم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم گفت: 5 هزار و670 خودرو به سیستم دوگانه سوز تبدیل شدند و 243 خودرو نیز در نوبت انتظار هستند.

دوگانه سوز شدن بیش از 5 هزار خودرو عمومی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محمود طاهری با اشاره به استقبال شهروندان قمی از طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح در قم تا تیرماه سال جاری بیش از 3 هزار و 900 خودروی عمومی به صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند که این تعداد در حال حاضر به رشد قابل توجهی رسیده است.

وی با اشاره به تبلیغات و اطلاع‌رسانی مستمر پیرامون طرح ملی تبدیل رایگان خودروهای بنزین سوز به سی ان جی، گفت: از ابتدای اجرای این طرح در قم مالکان 5 هزار و 913 متقاضی ثبت‌نام کردند که از این شمار 5 هزار و 670 خودرو به سیستم دوگانه سوز سی‌ان‌جی تبدیل شدند و 243 خودرو نیز در نوبت انتظار هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم به دوگانه‌سوز کردن خودروهای مسافربر اینترنتی اشاره کرد و گفت: طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دوگانه‌سوز با اولویت ماشین‌های پرمصرف و اعطای یارانه از ماه‌های قبل آغاز شده است و بر اساس آن حدود 75 درصد از هزینه تبدیل، به صورت یارانه دولتی پرداخت می‌شود.

طاهری اضافه کرد: به خودروهای مشمول این طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از طرح ارسال می‌شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سامانه GCR.NIOPDC.IR نسبت به ثبت‌نام و نوبت‌گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل، اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 40 باب جایگاه سی‌ان‌جی در استان قم، فعال است که با ظرفیت کلی عرضه 56 هزار و 500 نرمال متر مکعب در ساعت در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند که با ارتقاء ظرفیت تجهیزات موجود چهار باب جایگاه طی ماه‌های آینده، 3500 نرمال متر مکعب بر ساعت به ظرفیت موجود اضافه خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم افزود: طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی از طریق 4 کارگاه مجاز در استان قم، در حال اجراست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه