English

پیام مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) و گرامی داشت یاد شهدای قیام خونین ۱۵خرداد

اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و پانزدهم خرداد را تسلیت گفت.

پیام مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) و گرامی داشت یاد شهدای قیام خونین 15خرداد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:     چهارده خرداد ماه یاد آور دردی جانگداز و مصیبتی بزرگ است که روح و جان ملت ایران را متأثر کرد. ملتی که در سوگ امام و مقتدای خود نشستند و با قلب های اندوهگین و چشمانی گریان آن روح بزرگ و متعالی را به خانه ابدیش بدرقه کردند.

سخن از بزرگ مردی است که با افکار و اندیشه اش بر قلب های ایرانیان نفوذ کرد و با قدرت بی نظیر رهبری و تدبیر حکیمانه اش، بزرگ ترین انقلاب قرن را رقم زد. انقلابی که خارج از تمام تحلیل و تفسیر های مفسران بود و حیرت و تحسین جهانیان را برانگیخت. انقلابی که برای همیشه با نام خمینی کبیر پیوند خورده است و نام و یادش هرگز فراموش نخواهد شد.  

همچنین، پانزده خرداد نیز اگر چه مصیبتی بزرگ بود و جمعی از مردان و زنان غیور کشور به شهادت رسیدند، اما مبدأ نهضت اسلامی ایران و نقطه عطفی در تاریخ جنبش ایران اسلامی است که خون های به ثمر رسیده از آن واقعه و حوادث پس از آن، انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زد.

ضمن تسلیت سالروز این مصیبت بزرگ، نام و یاد شهدا و امام شهدا را گرامی می داریم و متعهدیم تا رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی، در مسیر پر افتخاری که آن بزرگواران ترسیم کردند، گام برداریم.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه