English

بازدید معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از پروژه‌ه جیرفت_بافت_ سیرجان / پیگیری مرز هوایی منطقه جنوب کرمان و ارسال پیشنهاد به دولت

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی ضمن ادای احترام به مزار شهدا و شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی از پروژه جیرفت _ بافت _ سیرجان در استان کرمان بازدید کرد.

بازدید معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از پروژه‌ه جیرفت_بافت_ سیرجان / پیگیری مرز هوایی منطقه جنوب کرمان و ارسال پیشنهاد به دولت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیرمحمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و هیئت همراه عصر روز یکشنبه، هشتم خردادماه با حضور در روستای قنات ملک استان کرمان ضمن قرائت فاتحه بر مزار شهداء آرمیده در این استان با حضور در مرقد والدین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان رابر استان کرمان به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

غفاری در این سفر با همراهی رامین یعقوبی مدیرکل دفتر بودجه وزارت راه و شهرسازی، معاون اجرایی ساخت توسعه راه‌ها و علی حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از پروژه جیرفت _ بافت _ سیرجان بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه مرز هوایی منطقه جنوب کرمان را می‌توان از طریق وزارت کشور پیگیری کرد، گفت: پیش از آن باید پیشنهاد این موضوع تنظیم و به دولت ارسال شود، ما نیز در وزارت راه و شهرسازی با این طرح موافق هستیم و با نگاه مثبت کمک خواهیم کرد.

غفاری همچنین به طرح راه آهن جیرفت اشاره کرد و گفت: مطالعات این طرح در حال نهایی شدن است؛ هزینه‌های اجرای راه آهن بسیار سنگین بوده و هزینه اجرای هر متر راه آهن در شرایط معمولی بیش از سه برابر هر کیلومتر آزادراه است.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی منابع تامین راه‌ها را منابع عمومی و سرمایه گذاری بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: با توجه به منابع محدود اعتباری باید از منابع عمومی یا سرمایه گذاری استفاده کنیم و در بخش سرمایه گذاری اگر سرمایه گذار معتبری وجود داشته باشد، آماده همکاری با سرمایه گذار هستیم؛ در نهایت اگر سرمایه گذار وجود نداشته باشد از منابع عمومی برای اجرای طرح‌ها استفاده خواهیم کرد.

اولویت بندی و تامین اعتبار برای پروژه‌های راهسازی

علی حاجی‌زاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان نیز در جریان تشریح این سفر گفت: در این سفر از پروژه‌های راهسازی محور چترود-راور-دیهوک و محور بافت-ارزوئیه-حاجی آباد نیز بازدید میدانی صورت گرفت.

وی افزود: هدف از سفر به استان کرمان و بازدید از پروژه‌های فوق، استفاده از ظرفیت‌های جدید قانون بودجه سال ۱۴۰۱ جهت تامین اعتبار برای پروژه‌های مذکور و برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی پروژه‌های راهسازی استان در سفر آینده ریاست جمهوری به استان کرمان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه