English

گزارش دلایل حادثه فروریزش ساختمان متروپل آبادان به معاون اول رییس‌جمهور ارایه می‌شود

اولین جلسه فنی، کارشناسی و هم‌اندیشی آسیب‌شناسی عوامل سانحه دلخراش برج‌های دوقلوی متروپل، در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در شهر آبادان برگزار و مقرر شد گزارش نهایی علل حادثه به معاون اول رییس‌جمهور ارایه شود.

 گزارش دلایل حادثه فروریزش ساختمان متروپل آبادان به معاون اول رییس‌جمهور ارایه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به دنبال بازدید هـیئت کارشناسی ٣ نفره از محل سانحه ساختمان متروپل آبادان، روز گذشته اولین جلسه فنی، کارشناسی و هم‌اندیشی پیرامون آسیب‌شناسی عوامل متعدد و متنوع سانحه دلخراش برج‌های دوقلوی متروپل در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در شهر آبادان برگزار شد.

در این جلسه محمدمهدی حیدری رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و تعدادی از اعضای هـیئت علمی این مرکز، رئیس و تعدادی از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان خوزستان، معاونین مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان، معاون مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی و جمعی از مهندسین، اساتید و صاحب‌نظران مبرز استان حضور داشتند.

در این نشست که بر اساس دسترسی به نقشه های حداقلی فنی و سازه‌ای برج‌های دوقلو متروپل برگزار شد، اساتید و صاحب نظران حوزه مهندسی به ارائه‌های فنی و بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه مقرر شد تا ضمن برگزاری ادامه جلسات کارشناسی، نقشه‌های جامع ساختمان مذکور توسط اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی استان خوزستان و با تعامل مضاعف با شهرداری آبادان تهیه و اخذ شود. همچنین اخذ نمونه‌گیری بتن از اماکن مختلف ساختمان مورد نظر توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان و انجام آزمایش‌های متنوع تخصصی بر روی نمونه ها در بخش فناوری بتن مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

برگزاری جلسات تکمیلی با حضور صاحب‌نظران و نقش آفرینان تمامی دستگاه‌های فنی و مهندسی کشور در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و تهیه و تنظیم گزارش نهایی برای بهره‌برداری معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان و دیگر دستگاه‌های بهره‌بردار در اسرع وقت در دستور کار این جلسه قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه