English

جزئیات ثبت نام واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای توضیحاتی را در خصوص جزئیات ثبت نام واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر ارائه کرد.

جزئیات ثبت نام واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر

به گزارش خبرگزاری موج، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای توضیحاتی را در خصوص ثبت‌نام متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر برای واگذاری مسکن ارائه کرد.

در متن اطلاعیه آمده است:

«با توجه به تکلیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خصوص واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانوارها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر، به اطلاع می‌رساند متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http//:saman.mrud.ir در بخش نوع سرپرستی با انتخاب گزینه "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. بدیهی است پس از ثبت‌نام از متقاضیان، در صورت واجد شرایط بودن متقاضی، سایر اقدامات لازم حسب ضوابط و مقررات مربوطه صورت خواهد پذیرفت.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    سلام
    من سال گذشته مسکن ملی ثبت نام کردم
    به علت قرمزبودن فرم ج همسرم رد درخواست زده
    الان که اطلاعات رو ویرایش کردم ننوشت بررسی میشه یا کد پیگیری نداد چکار کنم لطفا راهنمایی کنید بنده واجد شرایط این طرح هستم وتولد فرزند سومم بعد اون تاریخه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه