English

علیرضا نادریان زاده در گفت و گو با خبرگزاری موج یزد؛

فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد در یک سال گذشته تشریح شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد، فعالیتهای عمده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طول یک سال اخیر از بهمن 1399 لغایت بهمن 1400 را تشریح کرد.

فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد در یک سال گذشته تشریح شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعنوان یکی از نهادهای برخاسته از نظام جمهوری اسلامی، در طول فعالیت خود از 21 فروردین سال 1359 تاکنون، اقدامات موثر و ارزشمندی را در روستاها و برای ساکنین محروم آنها انجام داده است و در حال حاضر شاهد به ثمر رسیدن این فعالیتها و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی در محرومیت زدایی از روستاها هستیم.

علیرضا نادریان زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد، فعالیتهای عمده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طول یک سال اخیر از بهمن 1399 لغایت بهمن 1400 را تشریح کرد.

وی فعالیتهای عمده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در حوزه معاونت عمران روستایی، معاونت بازسازی و مسکن روستایی و معاونت مسکن شهری عنوان کرد.

30

نادریان زاده فعالیت‌های عمران روستایی را یکی از مهمترین و اصلی ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ‌در امر عمران و آبادی روستاهای کشور عنوان کرد و افزود: این اقدام با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها و تأمین عادلانه امکانات و هدایت فیزیکی جهت ارتقای شرایط زیست محیطی و بهبود چشم انداز آتی نقاط روستایی در سراسر کشور به انجام می‌رسد.

نادریان زاده گفت: این فعالیت ها با اهداف سند چشم انداز توسعه 20 ساله کشور که به عنوان سند توسعه ملی محسوب می‌گردد نیز هم راستا می‌باشند.

طرح بهسازی مسکن روستایی

نادریان زاده در این زمینه گفت: طرح بهسازی مسکن روستایی از سال 1374 توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با هدف بهبود کیفیت مسکن و بافت روستایی و ارتقاء سطح ایمنی، بهداشتی، رفاه و آسایش مسکن روستایی آغاز گردید.

وی افزود: این مهم توأم با ارایه تسهیلات و زیرساخت‌ها، قابلیت آن را می‌یافت که به ایجاد حس تعلق به مکان، حفظ تراکم جمعیت خانوار، بهبود سیمای بصری و چشم انداز روستا، مقاوم سازی مسکن و در نتیجه بهسازی زندگی روستایی بینجامد، هر چند با فراز و نشیب‌ها و مشکلات فراوان اداری و اجرایی روبرو بود.

نادریان زاده بیان کزد: لیکن به منظور تسریع در روند اجرای بهسازی مسکن روستایی و نیل به اهداف این طرح، و با عنایت به کسب تجارب ارزنده و شناسایی نقاط ضعف و کمبود سال‌های گذشته، طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در سال 1384 در هیأت محترم دولت مطرح شده و به تصویب رسید.

10

نادریان زاده گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با توجه به اهداف تعیین شده، هر ساله نسبت به ساخت مسکن های شهری اقدام می نماید.  وی بیان کرد: معاونت مسکن شهری مسئولیت برنامه ریزی، تأمین زمین و انجام مطالعات و تهیه طرحهای لازم برای پروژه های مسکن را از تأمین منابع اعتباری اعم از تسهیلات بانکی و منابعی داخلی  بنیاد مسکن که در بودجه های سالیانه پیش بینی میشود را بر عهده دارد. در این راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد نیز به همین به منظور در سطح استان اقدام به ساخت مسکن در کلیه شهرستان های استان نموده است.

وی یادآور شد: همچنین همکاری با وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح های ملّی مسکن از قبیل طرح اقدام ملّی مسکن و نهضت ملّی مسکن در شهرهای زیر یکصد هزار نفر جمعیت از اقدامات دیگر می باشد.

3

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه