English

رستم قاسمی:

عملیات اجرایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد در کل استان‌ها آغاز شد/ اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای کاهش اجاره بها

وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات اجرایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد در کل استان‌ها آغاز شده است و برای ساخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد زمین آماده شده است.

عملیات اجرایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد در کل استان‌ها آغاز شد/ اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای کاهش اجاره بها

به گزارش خبرگزاری موج، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: برخی از پروژه‌های اقدام ملی پیشرفت ۸ الی ۹ درصدی داشته که این پروژه‌ها با نهضت ملی ادغام شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد در کل استان‌ها آغاز شده است و برای ساخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد زمین آماده شده است. وی افزود: برنامه ما این است تا شهریور ماه عملیات اجرایی ۲ میلیون واحد را شروع کنیم.

وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات این وزارتخانه برای کاهش اجاره بها گفت: اگرچه صنوف و بنگاه‌های املاک زیر مجموعه‌ی وزارت صمت هستند و با همکاری وزارت صمت به ستاد تنظیم بازار بسته‌ای پیشنهادی پرداخت ودیعه مسکن، تعیین سقف اجاره بها و ورود بنگاه‌های مسکن به سامانه‌ی زمین و مسکن ارائه کردیم.

رستم قاسمی در رابطه با زمان ثبت نام مستأجران برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن گفت: در طی ۲ سال گذشته تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شد و بزودی نیز زمان ثبت نام تسهیلات ودیعه را در سایت زمین و مسکن اعلام می‌کنیم.

وی درباره قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت افزود: بر اساس این طرح به تعدادی از افراد معرفی شده زمین با سند تعلق گرفت و هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی