English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

خروج پول حقیقی از بورس ادامه دارد/ مسئول بی نظمی بازار کیست؟

از یک هفته پیش تاکنون خروج پول حقیقی از بورس افزایش پیدا کرده و به 900 میلیارد تومان رسید، همچنین روند نزولی شاخص کل هم تشدید شده و امروز با افت 2 درصدی به یک میلیون و 420 هزار واحدی رسیده است.

خروج پول حقیقی از بورس ادامه دارد/ مسئول بی نظمی بازار کیست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، شاخص کل بورس روز یک شنبه با 29700 واحد افت برای چندمین روز به صورت پیاپی با افت همراه شد. در واقع از یک هفته پیش تاکنون خروج پول حقیقی از بورس افزایش پیدا کرده است و روند نزولی شاخص کل هم تشدید شده و امروز با افت 2 درصدی به یک میلیون و 420 هزار واحدی رسیده است.

روز یک شنبه شاخص هم وزن نسبت به شاخص کل افت بیشتری داشت و این مساله نشان می دهد که نمادهای کوچک بیشتری در منفی ها معامله شدند و از نظر گروه های صنعتی هم بیشترین منفی متعلق به گروه حمل و نقل، کانی های فلزی، زراعت، فنی مهندسی، ارتباطات و ... بوده است.

همچنین امروز ارزش معاملات به 5 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به دو هفته پیش که ارزش معاملات به بالای 13 هزار میلیارد تومان رسیده بود نشان می دهد که پول های کلان بار دیگر از عاملات سهام خراج و وارد صندوق های با درآمد ثابت می شود و این مساله می تواند نشان دهد که بازار برای یک بازه زمانی روندی نزولی خواهد داشت یا اینکه درجا می زند.

در واقع حقیقی ها امروز حدود 900 میلیارد تومان از بورس خارج کردند و مجموع ارزش دلاری بازار در پایان معاملات به 251 میلیارد دلار رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه