English

رجبی مشهدی:

پیش‌ بینی می شود میزان مصرف برق مجددا مرز ۶۶ هزار مگاوات را پشت سربگذارد

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: امروز نیاز مصرف برق به 65 هزار و 107 مگاوات رسید و با توجه به افزایش دما پیش‌بینی می شود که این میزان مجددا مرز 66 هزار مگاوات را پشت سربگذارد.

پیش‌ بینی می شود میزان مصرف برق مجددا مرز 66 هزار مگاوات را پشت سربگذارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به اینکه امروز روند نیاز مصرف برق به ۶۵ هزار و ۱۰۷ مگاوات رسیده، گفت: پیش‌بینی می‌ شود با توجه به افزایش دمای هوا در روزهای آینده این میزان مجدداً مرز ۶۶ هزار مگاوات را پشت سر بگذارد و رکوردهای جدیدی را ثبت کند.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران و سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه گذر از این شرایط نیازمند همکاری همه مشترکان است، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم با همکاری صنایع عمده و بزرگ برای کاهش مصرف، این هفته را نیز بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: با این حال کمک مردم بسیار مؤثر است و با کمک مردم می‌توانیم این هفته را که هفته گرمی است، بدون مشکل و قطعی برق در بخش خانگی سپری کنیم.

رجبی مشهدی پیش بینی کرد: روند کاهش دمای هوا از اواخر هفته جاری آغاز و تراز تولید و مصرف برق متعادل شود.

سخنگوی صنعت برق کشور همچنین در خصوص انتشار اخباری مبنی بر ارتباط کمبود سرم در داروخانه‌ها و قطعی برق گفت: این اخبار از پایه بی‌اساس است و باید تاکید کنم که صنعت برق تا حد امکان برق واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی و ضروری بیمارستان‌ها را قطع نکرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی