English

اظهارات سخنگوی صنعت برق در خصوص دلایل قطعی برق در برخی مناطق تهران

سخنگوی صنعت برق در خصوص خاموشی‌های امروز برخی از مناطق تهران گفت: به دلیل افزایش مصرف برق و گاز در بخش خانگی و تجاری و محدودیت سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه ها، خاموشی‌های پراکنده در برخی مناطق اعمال شده است.

اظهارات سخنگوی صنعت برق در خصوص دلایل قطعی برق در برخی مناطق تهران

به گزارش خبرگزاری موج، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در اخبار شبکه پنج سیما گفت: هدف از خاموشی های هفته گذشته معابر، تامین برق بخش خانگی بود.

سخنگوی صنعت برق، به روند افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری و نیز محدودیت تامین گاز برای نیروگاه‌ها اشاره کرد و افزود: بر این اساس تصمیم گرفته شد بخشی از روشنایی معابر و بزرگراه‌های اصلی را تعدیل شده و به صورت یک در میان روشن شود تا حداقل روشنایی حاصل شود.

او در ادامه در خصوص خاموشی‌های امروز برخی از مناطق تهران گفت: به دلیل افزایش مصرف برق و گاز در بخش خانگی و تجاری و محدودیت سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه ها، خاموشی‌های پراکنده در برخی مناطق اعمال شده است.

رجبی مشهدی خاطرنشان کرد: از مردم خواهشمندیم با کاهش حداقل ۱ تا ۲ درجه از دمای منازل و محل کار و مدیریت مصرف گاز و برق، امکان استمرار تأمین انرژی را برای همه هموطنان فراهم آورند.

سخنگوی صنعت برق کشور افزود: خاموشی‌های ایجاد شده قابل برنامه ریزی از قبل نبوده و تنها با ده درصد کاهش مصرف گاز و برق، امکان استمرار تأمین مطمئن گاز و برق در کشور فراهم خواهد بود.

شرکت توانیر در اطلاعیه ای اعلام کرده به دلیل افزایش مصرف برق و گاز در بخش خانگی و تجاری و محدودیت سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه ها، خاموشی های پراکنده در برخی مناطق اعمال شده است. از این رو از هموطنان همیشه همراه خواهشمندیم با کاهش حداقل1 تا 2 درجه از دمای منازل و محل کار و مدیریت مصرف گاز و برق ، امکان استمرار تأمین انرژی را برای همه هموطنان فراهم آورند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه