English

مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد طی اطلاعیه ای؛

اطلاعیه ای مرکز اطلاعات مالی برای هوشمندسازی مبارزه با پولشویی

مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد طی اطلاعیه ای اعلام کرده از افراد ‌و شرکت های دانش بنیان در حوزه های داده‌کاوی، کشف جرم، کشف تقلب و هوشمندسازی مبارزه با پولشویی دعوت به همکاری کرد

اطلاعیه ای مرکز اطلاعات مالی برای هوشمندسازی مبارزه با پولشویی

به گزارش خبرگزاری موج، مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد طی اطلاعیه ای اعلام کرده از افراد ‌و شرکت های دانش بنیان در حوزه های داده‌کاوی، کشف جرم، کشف تقلب و هوشمندسازی مبارزه با پولشویی دعوت به همکاری کرد.

مرکز اطلاعات مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان نهاد متولی مبارزه با پولشویی در کشور با صدور  اطلاعیه ای، به افراد و شرکت های دانش بنیان در  حوزه‌های داده‌کاوی، کشف جرم ، کشف تقلب و هوشمندسازی مبارزه با پولشویی فراخوان همکاری داد.

 در این اطلاعیه می خوانیم: مرکز اطلاعات مالی به عنوان نهاد متولی مبارزه با پولشویی در کشور در نظر دارد در حوزه‌های داده‌کاوی، کشف جرم، کشف تقلب و هوشمندسازی مبارزه با پولشویی از افراد و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این زمینه که دارای تجربه، ایده و یا محصول قابل‌ارائه می‌باشند دعوت به همکاری ‌نماید. 

در اطلاعیه مرکز اطلاعات مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی، از علاقه‌مندان دعوت ‌شده است، پروپوزال پیشنهادی خود را حداکثر تا ابتدای خردادماه 1400 به آدرس ایمیل Info@iranaml.com ارسال کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه