English

محمدرضا پور ابراهیمی:

قرار نیست در سند همکاری، به چینی ها باج بدهیم

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سند همکاری ایران و چین بیان کرد: اینکه برخی می گویند "داریم به چین باج می دهیم" بی تقوایی محض است.

قرار نیست در سند همکاری، به چینی ها باج بدهیم

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا پور ابراهیمی ، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  در شصتمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با بیان اقدامات شورای گفت گو گفت : اقدامات خوبی در شورای گفت و گوی استان انجام شده، جدیت در موضوعات وجود دارد و نگاه علمی و تخصصی در این شورا شکل گرفته است.

وی با اشاره به لزوم همفکری بخش دولتی و خصوصی برای پیشرفت استان و کشور افزود: هرجا تصمیم علمی و کارشناسی گرفته ایم ضرر نکردیم و هر جا با ادبیات سیاسی و سلیقه ای رفتار کردیم، می تواند آثار و پیامدهای منفی داشته باشد که مسیر درست را نرفته ایم.

پورابراهیمی تصریح کرد : آسیب های اجتماعی  در شان استان کرمان نیست و باید در قالب دو رویکرد ملی و استانی برای حل این مسائل کار کرد که در مواردی اثرات اقدامات استانی می تواند از اقدام ملی بیشتر باشد.

نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جنگ اقتصادی باید تمام تمرکز ما، جنگیدنِ تمام قد باشد. کسانی که مذاکره می کنند، بروند مذاکره کنند اما گره زدن تحولات اقتصادی در درون به مذاکرات بیرونی درست نیست ضمن اینکه خرابکاری های هسته ای را می بینم و باید بازنگری در حوزه مسائل اطلاعاتی و امنیتی در کشور انجام شود و به زودی در مجلس با وزیر اطلاعات جلسه ای خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به سند همکاری ایران و چین و بعضی از تخریب های هدفمند پیرامون این سند همکاری بیان کرد: اینکه برخی می گویند "داریم به چین باج می دهیم" بی تقوایی محض است؛ چینی ها برنامه جامع اقتصادی تعریف کرده اند و در همکاری بلندمدت و احیای جاده ابریشم نیاز به جمهوری اسلامی دارند.

وی تصریح کرد: سه مسیر اصلی و راهبردی ترین مکان برای احیای جاده ابریشم از ایران می گذرد و ناچار هستند با ایران و کشورهای منطقه کار کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه