English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

ادامه رشد وبشهر در بورس

نماد وبشهر پس از برگزاری مجمع عمومی به واسطه ارائه گزارش مثبت از رشد سوددهی شرکت مورد اقبال سرمایه گذاران قرار گرفت و روند مثبتی را آغاز کرد و از آنجایی که چند شرکت زیر مجموعه این نماد موضوع افزایش سرمایه را در دستور کار دارند این رشد ادامه دار خواهد بود.

ادامه رشد وبشهر در بورس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در چند ماه گذشته شاخص کل بورس تهران از رشد بالایی برخوردار بوده و بسیاری از نمادها در همین فضایِ مثبتِ بازار، رشد بالایی داشته اند و در این بین نمادهایی هم هستند که با وجود بنیاد قوی و سودسازی که دارند رشد چندانی نکرده اند و هنوز از جا مانده های بورس به حساب می آیند.

در شرایط کنونی نماد وبشهر با زیر مجموعه های همچون غمارگ، شوینده و وصنا و... اصلاح خود را تمام کرده است و از آنجایی که در گزارش مجمع عمومی در ۲۳ تیر ماه شرکت به ازای هر سهم ۱۹ تومان سود نقدی توزیع کرد و در گزارش ها اعلام شد که ۳/۲۷۰/۵۸۸ میلیون ریال سود خالص شرکت، ۲/۴۱۴/۸۷۵ میلیون ریال سود انباشته ابتدای دوره تعدیل، ۱/۱۷۷/۳۷۵ میلیون ریال سود انباشت ابتدای دوره تخصیص نیافته، ۴/۴۴۷/۹۶۳ میلیون ریال سود قابل تخصیص، ۳/۹۴۶/۷۱۰ میلیون ریال سود انباشت پایان دوره و ۳۹۶ ریال سود خالص هر سهم شرکت بوده است بعد از بازگشایی مورد توجه سرمایه گذراران قرار گرفت و در بازه زمانی کوتاه مدتی قیمت سهام آن از ۲۳۰۰ تومان به بیش از ۲۹۰۰ رسیده است و این روند رو به رشد سهم ادامه دارد، به طوری که در روزهای پایانی هفته با صف خرید چند میلیونی همراه است.

 

بیشتر بخوانید:

وبشهر در محدوده حمایت آماده شروع صعود دیگر

 

حال از آنجایی که در ماه های اخیر افزایش سرمایه شرکت ها و زیر مجموعه ها یکی از عوامل موثر اقبال مردم به یک سهم بوده است،  به نظر می رسد در ماه های آینده باید شاهد افزایش تقاضا برای خرید نماد وبشهر هم باشیم، زیرا این شرکت علاوه بر بنیاد قوی که دارد چند شرکت زیر مجموعه دارد که افزایش سرمایه را در دستور کار قرار داده اند.

برای نمونه به تازگی هیات مدیره شرکت غمارگ از زیر مجموعه های وبشهر طی شفاف سازی اعلام کرد که موضوع افزایش سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی زمین شرکت در دست بررسی است و مکاتبات اولیه با کانون کارشناسان رسمی دادگستری جهت معرفی کارشناس برای ارزیابی زمین انجام شده و در حال حاضر منتظر معرفی کارشناس از سوی کانون هستیم. این روند در ماه‌های آینده برای سایر شرکت های زیر مجموعه وبشهر نیز رخ خواهد داد.

از سوی دیگر باید توجه کرد که بورس کم کم از رشد شارپی خود فاصله گرفته و کمی روند متعادل تری را آغاز کرده است و این به معنای است که شرکت هایی که کمتر رشد کرده اند مورد اقبال قرار خواهند گرفت، چراکه در یک ماه گذشته شرکت های دولتی به واسطه صندوق ETF رشد بالایی را تجربه کردند و این روزها که به شاخص کل دو میلیون رسیده ایم این نمادها با قدرت تمام در حال اصلاح هستند و از طرف دیگر شاخص هم وزن روند مثبتی را شروع کرده است. بنابراین پیش بینی می شود در چند ماه آینده شرکت های کوچک و متوسط از رشد بالاتری برخوردار باشند و در این میان شرکت هایی که جامانده های بورس هستند ظرفیت بالاتری برای رشد دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در هفته ای اخیر شرکت های بزرک دولتی وارد اصلاح شده اند و بسیاری از سرمایه گذاران به جای ورود به صف های خرید به نمادهای با بنیاد قوی روی آورده اند و از آنجایی که نماد وبشهر پس از برگزاری مجمع عمومی به واسطه ارائه گزارش مثبت درباره رشد سوددهی شرکت مورد اقبال سرمایه گذاران قرار گرفت روند مثبتی را آغاز کرده و با توجه به اینکه چند شرکت زیر مجموعه این نماد موضوع افزایش سرمایه را در دستور کار دارند این رشد ادامه دار خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه