English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

بی توجهی ایرانسل به اعتراض مشترکان نسبت به گرانی اینترنت/پروانه اپراتور دوم تمدید می‌شود؟

در حالی سازمان تنظیم مقررات رادیویی تهدید کرده که با اپراتورهایی که بسته های اینترنتی خود را تغییر داده اند برخورد می شود ایرانسل همچنان بسته های اینترنتی را با تغییرات جدید می فروشد و کاربران هم در شبکه های اجتماعی به اعتراض دست زده اند.

بی توجهی ایرانسل به اعتراض مشترکان نسبت به گرانی اینترنت/پروانه اپراتور دوم تمدید می‌شود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، پس از اینکه چینش اینترنت و اینترانت بسته های اینترنتی برخی اپراتورهای همراه با تغییراتی همراه و نهایتا با اعتراض کاربرها مواجه شد، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

در حالیکه مشترکان همراه اول به راحتی می توانند با مراجعه به سایت این اپراتور تمامی بسته هایی که از قبل موجود بوده را نیز خریداری کنند، اما ایرانسل هنوز تغییرات جدید را اجرا می کند و برخی کاربران در شبکه های اجتماعی به اعتراض گسترده ای علیه این اپراتور دست زده اند و معتقدند این اپراتور حجم بسته ها را کاهش داده و حتی برخی از بسته های پرکاربرد را به طور کامل حذف کرده است.

در شرایطی ایرانسل به این دستورالعمل های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بی توجه است که پیش از این مسئولان این وزارتخانه اعلام کرده اند در صورتی که ارائه خدمات اپراتورها به حالت قبل آن بر نگردد با برخوردهایی همچون جریمه و عدم تمدید پروانه روبرو می شوند. 

در همین رابطه حسین فلاح جوشقانی  معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در توئیتی اعلام کرده در حال حاضر که مردم گرفتار کرونا شده اند و به اینترنت نیاز بیشتری دارند برخی اپراتورها قیمت بسته های اینترنتی خود را بالا برده اند در شرایطی که سازمان تنظیم مقررات مخالف بود، از این رو اخطارهایی برای آنها ارسال شده است.

حال از آنجایی که پروانه فعالیت ایرانسل تا 6 آذر ماه امسال اعتبار دارد، به نظر می رسد این اپراتور با چالش های زیادی بر سر تمدید پروانه فعالیت‌هایش مواجه خواهد بود؛ مگر اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بتواند به تفاهمی با ایرانسل برسد و در تمدید پروانه این اپراتور سخت‌‎گیری نکند و نسبت به تهدیدهایی که داشته بی‌توجهی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • HADI

    اپراطور ایرانسل بایدقیمتهارابرکرداند چرااینکونه اینترنت کران شده اقای جهرمی خیلی بی لیاقتی هیچ کاری نمیکنی

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه