English

عباس جهانگیرزاده:

امسال ۸ سایت جدید ارتباطی در منطقه به بهره‌ برداری می‌ رسد

نماینده مردم شهرستان‌های شمال استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امسال ۸ سایت جدید ارتباطی در منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

امسال ۸ سایت جدید ارتباطی در منطقه به بهره‌ برداری می‌ رسد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عباس جهانگیرزاده نماینده مردم شمال استان اردبیل در مجلس در نشست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل اظهار داشت: توسعه و تامین زمینه ارتباطات روستایی و کاهش شکاف دیجیتال در مناطق روستایی بسیار با اهمیت است و باید در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گیرد.

وی با اشاره وضعیت ارتباطات در منطقه مغان افزود: هم‌اکنون در مناطق روستایی شهرستان‌های مرزی پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله سوار مغان شاهد ارتقای سایت‌های ارتباطی تلفن همراه در ۱۷ سایت هستیم که بسیار موثر است.

جهانگیرزاده از تلاش برای تامین اعتبارات لازم برای توسعه ارتباطات در منطقه خبر داد و تصریح کرد: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امسال ۸ سایت جدید ارتباطی در منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم شهرستان‌های شمال استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر ۹۲.۸ درصد روستاهای شمال استان دارای تلفن ثابت، ۷۹.۲ درصد روستاها دارای پوشش تلفن همراه و ۶۵ درصد روستاها نیز به شبکه اینترنت پر سرعت متصل هستند.

وی با تاکید بر توسعه امکانات ارتباطی و فناوری‌ها در منطقه اظهار کرد: همچنین میزان سایت‌های ارتباطی اپراتورهای تلفن همراه در منطقه نیز در مقایسه با سال 1394 از 65 سایت ارتباطی به 177 سایت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه