English

برای نخستین بار انجام شد؛

بازسازی الکتروموتور ۴۰۰۴ درشرکت پالایش نفت اصفهان

مسئول نگهداری و تعمیرات برق دستگاه های پالایش و مخازن شرکت پالایش نفت اصفهان از بازسازی الکتروموتور ۴۰۰۴ برای نخستین باردرشرکت پالایش نفت اصفهان با بهره گیری از توانمندی کارکنان این شرکت خبر داد.

بازسازی الکتروموتور ۴۰۰۴  درشرکت پالایش نفت اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، جواد شاه محمدی اظهار کرد: الکتروموتور پمپ ۴۰۰۴ که وظیفه آب رسانی به شرکت را بر عهده دارد و به علت عیوب مکانیکی از کار افتاده بود، کاملا بازسازی شد و در مدار سرویس قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش متخصصان این شرکت، تمام متعلقات الکتروموتور ۴۰۰۴ ( با توان ۳۰۰ کیلو وات) که دچار آسیب شده بود و دارای حساسیت بالایی بود، طی مدت ۴۵ روز و با فعالیت مفید ۷۸۰ نفر ساعت به طور کامل بازسازی شد.

جواد شاه محمدی گفت: ۵ موتور ۶ کیلو ولت تلمبه خانه آب رسانی شهری در شرکت وجود دارد که همیشه ۳ دستگاه آنها در سرویس و ۲ دستگاه در حالت رزرو قرار دارند.

مسئول نگهداری و تعمیرات برق دستگاه های پالایش و مخازن شرکت پالایش نفت اصفهان با تاکید بر اینکه تمام مراحل کار بازسازی توسط نیروهای شرکت انجام شده، اذعان کرد: این کار اگر قرار بود به بیرون از شرکت سپرده شود، هزینه بازسازی آن حدود ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده بود، اما خوشبختانه با استفاده از توانمندی های داخل، این موفقیت با هزینه ای برابر با 8700000تومان میسر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه