English

رئیس پالایش منطقه الف شرکت پالایش نفت اصفهان خبرداد:

افتتاح واحد زیست محیطی جامد سازی گوگرد در شرکت پالایش نفت اصفهان

رئیس پالایش منطقه الف شرکت پالایش نفت اصفهان از افتتاح واحد زیست محیطی جامد سازی گوگرد تولیدی در شرکت پالایش نفت اصفهان خبر داد.

افتتاح واحد زیست محیطی جامد سازی گوگرد در شرکت پالایش نفت اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اصغر صابری گفت: در راستای حفظ و رعایت مسائل زیست محیطی واحد گرانول(جامد سازی) گوگرد تولیدی شرکت پالایش نفت اصفهان با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز به بهره برداری رسید.

 وی اظهار داشت: این واحد قابلیت افزایش جامدسازی،  انبارش و بسته بندی گوگرد تولیدی  را  تا ۶۰۰ تن در روز دارد.

 اصغر صابری گفت: واحد تولید گوگرد گرانول در اواسط سال  بهره برداری اولیه گردید و تولید گوگرد از شکل کلوخه ای به گرانول تغییر یافت و در حال حاضر با گذشت چند ماه از فعالیت  واحد و رفع  اشکالات احتمالی  به بهره برداری کامل رسیده است. 

وی مزیت های تغییر روند تولید گوگرد را برشمرد و تصریح کرد:  حذف ذرات گرد و غبار که باعث آلایندگی هوا می شود، حفظ کیفیت محصول و افزایش ظرفیت تولید و سرعت کار از فواید احداث این واحد است .

 رئیس پالایش منطقه الف شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: در حال حاضر کل گوگرد تولیدی این شرکت به صورت گرانول در انبارهای مخصوص و سرپوشیده گرانول، انبارش و بارگیری می شود.

 گفتنی است؛ هزینه انجام شده برای احداث واحد جامد سازی گوگرد شرکت پالایش نفت اصفهان برابر با ۵/۳میلیون یورو و۳۷۰میلیارد ریال اعلام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه