English

احمد نوری خبر داد:

به روز رسانی دستگاه تصفیه روغن صنعتی در شرکت پالایش نفت اصفهان

رییس نگهداری وتعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه نفت اصفهان گفت: دستگاه تصفیه روغن صنعتی در شرکت پالایش نفت اصفهان به روز رسانی و بهره برداری شد.

به روز رسانی دستگاه تصفیه روغن صنعتی در شرکت پالایش نفت اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمد نوری اظهار کرد: با تکیه بر نیروی داخلی متخصص دستگاه تصفیه روغن صنعتی ساخت شرکت ALFA-LAVAL با همکاری گروه های تخصصی تعمیرات ماشینری- برق و ابزار دقیق در شرکت پالایش نفت اصفهان به روز رسانی و بهره برداری شد.

وی افزود: دستگاهی که در سایه تحریم های ظالمانه، خرید خارجی آن با قیمت میلیاردی امکان پذیر نبود اکنون با تلاش و پشتکار کارشناسان این شرکت و به سرپرستی فرشاد شمس مهندس اداره تعمیرات ونگهداری ابزاردقیق سامانه کنترل آن به روز رسانی شده  است.

 سرپرست این طرح هم گفت: دستگاه تصفیه روغن به روز شده دارای قابلیت حذف ذرات جامد، آب آزاد و محلول موجود در روغن به صورت دوره ای برای تصفیه روغن های نو و یا درحال کار و بازیافتی و جلوگیری از آسیب دیدن تجهیزات در عین حال ویژه تمیز نگه داشتن روغن گردشی است.

فرشاد شمس، مدت زمان برنامه نویسی و نصب سامانه کنترل جدید را برای هرکدام از سانتریفیوژ ها حدود  پنج ماه برشمرد و افزود: با بهره گیری از این دستگاه  مقدار رطوبت به کمتر از  PPM100رسیده همچنین آلاینده ها حذف و روغن تمیز هم  ارتقاء می یابد.

وی بیان داشت: قابلیت تصفیه مخازن روانکار به ظرفیت 40 هزار لیتر روغن در روز است و درصورتیکه قیمت 220 لیتر روغن حدود 40 میلیون ریال برآورد شود، قابلیت صرفه جویی ماهانه بیش از 27 میلیارد ریال برای این شرکت فراهم وعلاوه براین از خرید روغن های قابل تصفیه بی نیاز می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه