English

رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت پالایش نفت اصفهان خبر داد

راه اندازی مرکز عملیات امنیت شبکه و اطلاعات در پالایشگاه نفت اصفهان

رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت پالایش نفت اصفهان از راه اندازی مرکز عملیات امنیت شبکه واطلاعات درپالایشگاه نفت اصفهان خبر داد.

راه اندازی مرکز عملیات امنیت شبکه و اطلاعات در  پالایشگاه نفت اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سعادت همائی گفت: با بهره گیری از توان داخلی متخصصان نفت، مرکز عملیات امنیت شبکه و اطلاعات شرکت پالایش نفت اصفهان راه اندازی شد.

وی افزود: با بهره مندی از تخصص و تجربه کارشناسان این واحد پالایشگاهی با همکاری شرکت های ایرانی، به عنوان نخستین شرکت در مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، در مدت زمان شش ماه مرکز عملیات امنیت شبکه و اطلاعات نصب و راه اندازی و وارد مدار سرویس شد.

همائی مرکز عملیات امنیت را به عنوان کامل‌ترین راه‌کار شامل سه جزء فناوری، تیم‌های انسانی و فرآیندها معرفی و تاکید کرد این مرکز با پایش 24 در 365 شبکه سازمان، نمایی بلادرنگ از وضعیت امنیتی شبکه و رخدادهای جاری را فراهم می‌کند.

رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت پالایش نفت اصفهان پیاده سازی مرکز عملیات امنیت شبکه و اطلاعات را باتوجه به گسترش روز افزون فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان ها، یکی از اصلی ترین ارکان امنیت ضروری دانست و گفت: این سامانه در صورت بروز حادثه، در سریع‌ترین زمان ممکن، حادثه را تشخیص می دهد و سازمان را در رفع حادثه یاری می کند.

وی افزود: مرکز عملیات امنیت، با بهره‌گیری از فناوری های مختلف، در سریع‌ترین زمان ممکن، تغییرات وضعیت امنیتی سازمان را ارزیابی و حوادث مهم را مشخص می‌کند.

رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: با راه‌اندازی مرکز عملیات امنیت زمینه تشخیص، تحلیل و رسیدگی به حوادث همچنین امکانات لازم برای رسیدگی به حوادث امنیتی و همچنین ابزارهای لازم به‌ روزرسانی دانش متناسب با شرایط سازمان فراهم می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی