English

مدیر نگهداری وتعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان خبر داد؛

آغازعملیات تعمیر ۴ واحد شرکت پالایش نفت اصفهان

مدیر نگهداری وتعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان از آغاز عملیات تعمیر همزمان چهار واحد عملیاتی آیزوماکس و هیدروژن شماره دو شرکت پالایش نفت اصفهان خبر داد.

آغازعملیات تعمیر 4 واحد  شرکت  پالایش نفت اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علیرضا قزوینی زاده گفت: تعمیرات اساسی 4 واحد شرکت پالایش نفت اصفهان که خوراک آنها از 18 فروردین امسال قطع شده است توسط واحد نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت این واحدها و حجم بالای کارهای تعمیراتی، افزود: مدت زمان اجرای عملیات تعمیر همزمان این واحدها 40 روز کاری اعلام شده است.

مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان افزود: تمام لوله های آب خنک کننده رفت و برگشت واحدهای آیزوماکس و هیدروژن شماره 2 این شرکت در زیر زمین احداث شده است که پس از انجام تعمیرات، تمام آنها به سطح زمین انتقال می یابد.

شرکت پالایش نفت اصفهان

وی اظهار کرد: در این عملیات همچنین برای نخستین بار قطعات داخلی رآکتورها و کاتالیست واحد آیزوماکس به طور کامل تعویض خواهد شد که تاثیر زیادی در افزایش تولید محصولات دارد.

قزوینی زاده افزود: اجرا و نصب قطعات داخلی راکتورها و تعویض کاتالیست واحد ایزوماکس توسط کارشناسان و متخصصان شرکت پالایش نفت اصفهان انجام می شود.

وی به تعویض بخش وسیعی از سیستم عایق کاری داخل کوره واحد هیدروژن پالایشگاه اصفهان اشاره کرد و بهینه سازی مصرف انرژی و جلوگیری از آسیب رسیدن به ساختار فلزی این کوره را از اهداف انجام تعمیرات یاد شده بیان کرد.

مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان، خوراک واحدهای آیزوماکس را 22 هزار بشکه در روز و هیدروژن 2 را هفت هزار کیلوگرم در ساعت اعلام کرد و گفت: بنزین، گاز مایع، نفت سفید، سوخت هوائی و نفت گاز از تولیدات واحد آیزوماکس پالایشگاه اصفهان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه