English

کمک‌ های نقدی بنیاد مستضعفان به ۱۶۸۰ میلیارد رسید؛

گام جدید بنیاد مستضعفان برای حمایت از حاشیه‌ نشینان در برابر کرونا

با واریز مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال دیگر به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به منظور حمایت از حاشیه‌نشینان و افراد فاقد هرگونه پوشش حمایتی، جمع کمک‌های نقدی بنیاد مستضعفان برای مقابله با کرونا به ۱۶۸۰ میلیارد ریال رسید.

گام جدید بنیاد مستضعفان برای حمایت از حاشیه‌ نشینان در برابر کرونا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان ، به دنبال طولانی شدن مبارزه با شیوع کرونا در کشور و آسیب دیدن اقشار کم درآمد و ضعیف با تعطیلی کسب و کارها در هفته های اخیر، بنیاد مستضعفان مبلغ 600 میلیارد ریال را در اختیار بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای حمایت از این افراد با اولویت حمایت از حاشیه نشینان و افراد فاقد پوشش حمایتی قرار داد.

بر اساس این گزارش، با تخصیص این رقم، جمع کمک های نقدی بنیاد مستضعفان به 2 نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به 1100 میلیارد ریال رسید.

در کمک اخیر بنیاد مستضعفان به این دو نهاد، 400 میلیارد ریال به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) و 200 میلیارد ریال هم به حساب سازمان بهزیستی واریز شد تا این دو نهاد حمایتی، این مبلغ را برای حمایت از اقشار آسیب پذیر با اولویت ساکنان مناطق حاشیه نشین، مناطق محروم و افرادی که فاقد هرگونه پوشش حمایتی هستند هزینه کنند.

کمک اخیر بنیاد مستضعفان به این دو نهاد حمایتی در شرایطی انجام شد که کمیته امداد و سازمان بهزیستی به محلی برای مراجعه اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه تبدیل شده اند که این روزها با شیوع کرونا در کشور و تعطیلی چند هفته ای کسب و کارها، با مشکلات معیشتی روبرو هستند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، پیش از این نیز این بنیاد برای حمایت از اقشار آسیب پذیر از جمله، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، 4000 نفر از دستفروشان پایتخت، کودکان کار و خیابان، کارگران پسماند و سازمان بهشت زهرا (س) و حاشیه نشینان شهر تبریز و ... مبلغ 1100 میلیارد ریال را اختصاص داده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی