English

به مناسبت نیمه شعبان؛

پخش زنده ویژه برنامه نسیم انتظار از مقبره علامه مجلسی دراصفهان

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از پخش زنده ویژه برنامه نسیم انتظار از مقبره علامه مجلسی دراصفهان همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم خبر داد.

پخش زنده ویژه برنامه نسیم انتظار از مقبره علامه مجلسی دراصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ایمان خواجه بیان کرد: بدلیل شیوع ویروس کرونا پخش زنده ویژه برنامه نسیم انتظار به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ۲۱ فروردین ساعت ۲۴ الی ۲ بامداد به صورت زنده از سیمای مرکز اصفهان و همزمان  در  لایو  اینستاگرام  اداره کل اوقاف  اصفهان به نشانی oghaf.esf پخش خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این برنامه با حضور مهمان ویژه حجت الاسلام والمسلمین بلک مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان  و کارشناسی مذهبی حجت الاسلام و المسلمین  نیلی پور ریاست بنیاد مهدویت اصفهان همراه با مدیحه سرایی و قرائت دعای  توسط حاج مجید ربانی و برنامه های متنوع فرهنگی و مسابقه پیامکی بر روی آنتن زنده خواهد رفت.

 ایمان خواجه تصریح کرد :این مراسم با توجه به شیوع ویروس کرونا بدون حضور زائرین برگزار خواهد شد و از هم استانی ها خواهش می کنیم از مراجعه حضوری به بقاع متبرکه پرهیز کرده و برای پیشگیری از ویروس کرونا با توکل و توسل دل خود را با امامزادگان پیوند دهند.

مدیر روابط عمومی  اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: درراستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و به بسته شدن بقاع متبرکه و ممانعت از ورود زائرین برنامه توسل خانگی مناسبت های مختلف مذهبی از سطح بقاع مختلف استان روی آنتن می رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه