English

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

۳۶.۸ میلیارد تومان کمک بخش معدن و صنایع معدنی برای مقابله با کرونا

خداداد غریب پور گفت: ارزش کمک های نقدی بلاعوض شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی برای مقابله با ویروس کرونا، به 36.8 میلیارد تومان رسیده است.

36.8 میلیارد تومان کمک بخش معدن و صنایع معدنی برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری موج، خداداد غریب پور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارایه جدیدترین گزارش کمک های این حوزه در راستای دستور وزیر صنعت معدن و تجارت ، تصریح کرد: 14 شرکت بزرگ شامل فولاد مبارکه، ملی صنایع مس، گل گهر، چادرملو، گهر زمین، توسعه معادن و فلزات، فولاد خوزستان، فولاد هرمزگان، ایرالکو، اُپال پارسیان، ملی فولاد، تهیه و تولید مواد معدنی ایران، منطقه ویژه خلیج فارس و آلومینای جاجرم در راستای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی ، اقدام به پرداخت مبلغ فوق کرده اند.

وی ادامه داد: به زودی رقمی معادل 100 میلیارد تومان دیگر از سوی این بخش و با مدیریت سازمان ایمیدرو برای کمک به هموطنان گرامی و مقابله با این ویروس پرداخت خواهد شد.
رییس هیات عامل سازمان ایمیدرو همچنین در بخش دیگری از سخنان خبر داد که این سازمان در تامین ارز برای خرید تجهیزات پزشکی با وزارت بهداشت همکاری می کند.
غریب پور با اشاره به اقدامات اخیر این شرکت ها در حوزه مسوولیت اجتماعی، یادآور شد: طی هفته های اخیر نیز کمک هایی شامل تولید و یا خرید انواع ماسک و ... از سوی این شرکت ها در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی استان ها قرار گرفت.
به گفته غریب پور، طبق هماهنگی های انجام شده این شرکت ها علاوه بر استان محل فعالیت، به سایر استان هایی که با کمبود تجهیزات بهداشتی در این زمینه مواجه هستند کمک رسانی کرده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی