English

۱۲ میلیارد دلار قاچاق کالا در کشور داریم

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سوخت گفت: با تاکید بر اینکه عده ای منافع شخصی را بر منافع ملی اولویت می دهند به دنبال این هستند که اقتصاد کشور را مرعوب قاچاق کنند، اظهار کرد: در شرایطی که 12 میلیارد دلار قاچاق وارد کشور می شود هزاران شغل را از بین می برد.

12 میلیارد دلار قاچاق کالا در کشور داریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سوخت در مراسم رونمایی از طرح رهگیری سیگارت با اشاره به اینکه بخش بزرگی از کار ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سوخت اجرای طرح های پیگیری است، گفت: پلمب یک مغازه یا توقف یک وانت جابجایی کالا جزو چرخه آخر وظیفه ماست، بلکه ما باید در بخش جلوگیری بیشتر اقدام کنیم.

مویدی با تاکید بر اینکه تمرکز بر بخش سامانه ها در شرایط کنونی می توان امنیت تولید را ارتقا ببخشیم، افزود: در حال حاضر خوشبختانه بعد از ریجستری کردن موبایل، طرح رهگیری سیگار دومین قدم برای مقابله با قاچاق است.

او با تاکید بر اینکه عده ای منافع شخصی را بر منافع ملی اولویت می دهند به دنبال این هستند که اقتصاد کشور را مرعوب قاچاق کنند، اظهار کرد: در شرایطی که 12 میلیارد دلار قاچاق وارد کشور می شود هزاران شغل را از بین می برد.

او با تاکید بر اینکه راه اندازی سامانه منجر به شفاف سازی اقتصاد می شود، گفت: بعد از ریجستری کردن موبایل بیش از 99 درصد گوشی های مورد استفاده شهروندان از مسیر قانونی تامین می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه