English

حسین مدرس خیابانی؛

۸۰۰ میلیون دلار صادرات زنجیره گندم تا نان

قائم مقام تجارت وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر حدود 800 میلیون دلار صادرات نان، آرد و گندم به 66 کشور دنیا انجام می شود.

800 میلیون دلار صادرات زنجیره گندم تا نان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، قائم مقام تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت در جشنواره زنجیره گندم، آرد و نان در جمع تشکل های تولیدکننده این زنجیره و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه ما برای رسیدن به توسعه در هر بخش اقتصاد باید در قالب زنجیره تقویت شوند، گفت: در حال حاضر  حدود 800 میلیون دلار صادرات نان، آرد و گندم به 66 کشور دنیا انجام می شود.

مدرس خیابانی با بیان اینکه در زنجیر گندم تا نان چند ویژگی منحصر به فرد وجود دارد که مهمترین آن امنیت غذایی است، افزود: در دنیا اگر بخواهیم به استقلال و آزادی جامه عمل بپوشانیم تقویت این بخش از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ویژگی دوم این زنجیره تولید و ارزش افزوده است که در شرایط کنونی برای کشور جایگاه ویژه ای دارد.

او با تاکید بر اینکه در حال حاضر اقتصاد کشور بدون نفت است که تکیه آن بر ارزش افزوده زنجیره تولید اهمیت ویژه ای پیدا کرده است، تصریح کرد: امروز با گندم 2 هزار تومانی محصولی صادر می کنیم که 2 برابر ارزش افزوده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی