English

عصارزاده مطرح کرد؛

کاهش ۲۵ درصدی نسبت مطالبات غیر جاری بانک توسعه تعاون

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون در طی سه‌ماهه اخیر موفق به کاهش ۲۵ درصدی نسبت مطالبات غیر جاری گردید.

کاهش ۲۵ درصدی نسبت مطالبات غیر جاری بانک توسعه تعاون

به گزارش خبرگزاری موج،  امیر هوشنگ عصارزاده ، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون  در جلسه تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کل دعاوی و خدمات حقوقی و اداره کل کارگزینی گفت: مجموعه مدیریت امور حقوقی بانک با داشتن عملکرد مثبت طی سه‌ماهه اخیر موفق به کاهش ۲۵ درصدی نسبت مطالبات غیر جاری و مشکوک الوصول گردیده است، به‌گونه‌ای که شاخصNPLبانک از ۱۰ درصد به حدود ۷/۵ درصد کاهش‌یافته است. وی افزود: این دستاورد از یک‌سو باعث تقویت تراز مالی بانک گردیده است و از سوی دیگر با بازگشت منابع حاصل از پرداخت تسهیلات و وصول مطالبات، ظرفیت بانک برای اعطای تسهیلات توسعه‌ای را افزایش می‌دهد.

بانک توسعه تعاون

عصارزاده همچنین دستاوردهای حاصله در امور حقوقی بانک را متعلق به مجموعه بانک دانست که حاصل تلاش و پشتکار واحدهای حقوقی و همکاران ستاد و صف و همچنین بر پایه مدیریت تعامل و مذاکره با مشتریان و راهنمایی‌های لازم و ارائه راهکار مناسب به آنها بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت جابجایی نیروی انسانی و گردش شغلی می‌تواند یک روح و انرژی تازه‌ای را در سازمان تزریق نماید و هم‌اکنون انتصابات مدیریتی در بانک توسعه تعاون بر اساس شایسته‌سالاری، اعطای مسئولیت به نیروهای پرتوان، باانگیزه و باتجربه می‌باشد

بانک توسعه تعاون2

گفتنی است در این جلسه قاسم عزیزی به‌عنوان سرپرست اداره کل دعاوی حقوقی معرفی و از خدمات احسان بندری به‌عنوان رئیس قبلی این اداره تقدیر به عمل آمد ضمن آنکه احسان بندری به‌عنوان سرپرست اداره کل کارگزینی معرفی گردید. گفتنی است در این جلسه مدیران امور حراست، سرمایه انسانی و حقوقی نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی