English

سید باقر فتاحی:

تسهیلات بانک توسعه تعاون اشتغال آفرین است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: با توجه به قراردادهای عاملیت و تسهیلات تکلیفی و ظرفیت‌های اعتباری که در بانک توسعه تعاون ایجادشده است، تعامل با تعاونگران می‌تواند سبب افزایش سهم تعاونی‌ها در بهره‌گیری از طرح‌های تسهیلاتی گردد.

تسهیلات بانک توسعه تعاون اشتغال آفرین است

به گزارش خبرگزاری موج، سید باقر فتاحی، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون که به همراه محمد کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیته هماهنگی و توسعه تعاون استان همدان حضور یافته بود اظهار داشت: تشکیل کمیته هماهنگی و توسعه تعاون در استان‌ها موجب یکپارچگی و انسجام فعالیت تعاونی‌ها، شناسایی نقاط قوت و فرصت‌ها، امکان چاره‌اندیشی در خصوص کمبودها و ضعف‌ها می‌شود.

وی در ادامه افزود: بانک توسعه تعاون آمادگی خود را برای حضور در جلسات این کمیته در سراسر کشور اعلام می‌کند و با توجه به قراردادهای عاملیت و تسهیلات تکلیفی و ظرفیت‌های اعتباری که در بانک توسعه تعاون ایجادشده است، تعامل با تعاونگران می‌تواند سبب افزایش سهم تعاونی‌ها در بهره‌گیری از طرح‌های تسهیلاتی گردد.

بانک توسعه تعاون (2)

وی بابیان اینکه می‌توان از توانایی و ظرفیت تعاونی‌ها و تعاون گران برای توسعه همه‌جانبه مناطق استفاده کرد، گفت: شبکه‌سازی و توانمندسازی تعاونی‌ها با توسعه نوآوری و شفافیت و تقویت بخش تعاون محقق می‌شود.

فتاحی با استناد به آمار ارائه‌شده توسط مسئولین استان گفت: تعداد 1027 در استان همدان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۶۰۶تعاونی تولیدی، تعداد ۳۴۰تعاونی خدماتی و تعداد ۱۸۱تعاونی توزیعی هستند.

در این جلسه محمد کبیری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر لزوم تقویت بنیه تعاونی‌ها گفت: تعاونی‌ها بستری را برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی و ایجاد و تثبیت اشتغال فراهم می‌کنند.

بانک توسعه تعاون (3)

کبیری از ویژگی‌های توسعه تعاون را باز توزیع عادلانه ثروت و اشتغال پایدار برشمرد و گفت: مرکز نوآوری تعاون با توجه به فضا و جغرافیای هر استان تشکیل خواهد شد.

وی بابیان اینکه نوآوری و شفافیت پیش‌شرط توسعه تعاون است و استارتاپ ها باید در کنار تعاونی‌های سنتی قرار گیرند چراکه این اقدام باعث توسعه و رشد تعاونی‌ها خواهد شد، گفت: جوانان و نخبگان باید وارد عرصه تعاون شوند و به بروز رسانی و خدمات‌دهی بهتر تعاونی‌ها کمک کنند.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه سفر به همراه کبیری معاون تعاون، و سایر مدیران ستادی و استانی از شرکت تعاونی پایا بسپار بازدید نمودند. این شرکت تعاونی تاکنون در قالب ۵۰میلیارد ریال تسهیلات و ۵۰میلیارد ریال دریافت انواع ضمانت‌نامه بانکی از خدمات بانک توسعه تعاون استفاده نموده است و موجبات اشتغال برای ۴۰۰نفر را فراهم آورده است.

جلسه شورای اداری نیز با حضور کبیری معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فتاحی عضو هیات مدیره بانک به میزبانی بانک توسعه تعاون استان همدان و با حضور تعاونگران برگزار گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه