English

رضا حسینی مطرح کرد؛

اعتبار ۳۰۲ میلیارد تومانی آزمایشگاه مکانیک خاک در سال ۹۸

مدیرعامل آزمایشگاه مکانیک خاک گفت: در سال 98 حدود 302 میلیارد تومان اعتبار مصوب داریم که هنوز به طور کامل محقق نشده است.

اعتبار 302 میلیارد تومانی آزمایشگاه مکانیک خاک در سال 98

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدیرعامل آزمایشگاه مکانیک خاک در نشست خبری چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل با اشاره به اینکه تلاش ما این است که خدمات خود را در پروژه ها ارتقا دهیم، گفت: در قالب سامانه مورد استفاده در آزمایشگاه مکانیک خاک فعالیت پیمانکاران رصد می شود که مطابق استاندارها وضعیت پروژه پیش برود.

رضا حسینی با بیان اینکه ضمن بهره گیری از تجهیزات و نیروی انسانی اطلاعات به روزی تهیه و در اختیار کارفرمایان قرار می گیرد تا با استفاده از آن مدیریت دارایی ها در بخش های همچون فرودگاه، راه آهن و...انجام شود، اظهار کرد: در شرایط کنونی مهمترین محصول ما در بخش آزمایشگاه استفاده از دانش و تکنولوژی روز است تا خدمت جدیدی خلق کنیم.

او با تاکید بر اینکه سطح علمی در آزمایشگاه و مکانیک خاک بالا رفته است، اظهار کرد: تبصره ای در لایحه بودجه 99 آمده است که شرکت آزمایشگاه به عنوان یک موسسه دولتی تبدیل شود تا بخش خصوصی فرصتی پیدا کند فعالیت خود را توسعه دهد.

او افزود: در سال 98 حدود 302 میلیارد تومان اعتبار مصوب داریم که هنوز به طور کامل محقق نشده است.

حسینی تصریح کرد: در کشورهای همسایه پروژه های را در زمینه خدمات آزمایشگاهی و مکانیک خاک آغاز کرده ایم که ارزش افزوده برای کشور به همراه داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی