English

سیاوش امیرمکری تاکید کرد؛

سازمان حمایت مسئول نظارت بر قیمت کالا در غرفه های فرودگاه ها

رئیس هیأت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران گفت: قیمت های کالا در غرفه های فرودکاه براساس نرخ نامه انجام می شود و اگر گران فروشی در ترمینال ها انجام شود باید از سوی سازمان حمایت نظارت شود و از طرف دیگر قابل پیگیری است.

سازمان حمایت مسئول نظارت بر قیمت کالا در غرفه های فرودگاه ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رئیس هیأت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری کشور در چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل در نشست خبری با رسانه ها ضمن تاکید بر اینکه نظارت بر 53 فرودگاه از جمله وظایف این شرکت هست، گفت: در حال حاضر سه موضوع به صورت شاخص مورد توجه قرار گرفته که اولویت نخست ایمنی و ارائه خدمات ایمنی است، از این رو اقداماتی برای نوسازی زیرساخت ها در هشت ماه گذشته انجام شده که با نصب رادارها به دنبال ارتقای ایمنی فرودگاهها هستیم.

سیاوش امیرمکری با بیان اینکه به تازگی موضوع هوانوردی بومی دنبال می شود، افزود: در حال حاضر 5 درصد از درآمد فرودگاه ها از طریق واگذاری فضاهای فرودگاه به شرکت های هواپیمایی انجام شده است و آنچه که در اختیار غرفه داران هست در مسیر شفاف سازی این واگذاری آگهی می شود و در ادامه نیز قیمت های کالا در غرفه های فرودکاه براساس نرخ نامه انجام می شود و اگر گران فروشی در ترمینال ها انجام شود باید از سوی سازمان حمایت نظارت شود و از طرف دیگر قابل پیگیری است. 

او با تاکید بر اینکه 65 درصد درآمدی فرودگاه ها از بخش پرواز است، اظهار کرد: در حال حاضر درآمد از محل فرودگاه های کشور 25 درصد است.

امیرمکری با اشاره به اینکه کمیته های تشکیل شده در شرکت فرودگاهی از سال های قبل حضور داشته است، تصریح کرد: افرادی که در این کمیته ها به تازگی منصوب شده اند از نیروهای خود شرکت فرودگاهی و سازمان هواپیمایی هستند و البته تاکنون به آنها پرداختی نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه