English

جزئیات میدان جدید نفتی از زبان زنگنه

وزیر نفت گفت: حجم نفت کل در جای این میدان میدان 53.3 میلیارد بشکه است که اگر یک درصد ضریب بازیافت اضافه شود 530 میلیون بشکه به برداشت نفت ایران اضافه می شود.

جزئیات میدان جدید نفتی از زبان زنگنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، وزیر نفت در برنامه اعلام جزئیات کشف میدان جدید نفتی در استان خوزستان با اشاره به اینکه کشف ذخیره بزرگ نفتی از سوی رئیس جمهور اعلام شده جزئیات بیشتر آن اینگونه توضیح داد: این میدان جدید بین دو میدان نفتی با وسعت 2400 کیلومتر در منطقه سوسنگرد کشف شده است.

بیژن زنگنه با بیان اینکه امکان توسعه این میدان جدید نفتی در مناطق جنوب شرقی و جنوب غربی وجود دارد، تصریح کرد: حجم نفت کل در جای این میدان میدان 53.3 میلیارد بشکه است که اگر یک درصد ضریب بازیافت اضافه شود 530 میلیون بشکه به برداشت نفت ایران اضافه می شود.

او با تاکید بر اینکه این میدان نفتی بزرگترین ذخیره نفتی کشف شده در طول تاریخ ایران است، اظهار کرد: حجم نفت کشف شده جدید قابل استحصال با ضریب بازیافت 10 درصد برابر با 2.2 میلیارد بشکه است.

زنگنه با بیان اینکه اسم این مخزن کشف شده نام آوران نامگذاری کرده ایم، اظهار کرد:  این نامگذاری برای تقدیر از گمنامان عرصه نفت است.

 

گزارش تصویری:

اعلام جزییات کشف میدان جدید نفتی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه