English

وزیر نیرو در نشست با بخش خصوصی؛

مفاهمه با بخش خصوصی واقعگرایانه باشد

رضا اردکانیان گفت: باید واقعگرایانه در بخش دولت دست مفاهمه را به سمت افرادی دراز کنیم که دیدگاه های مشترکی با ما دارند و پای دیوار منافع ملی می ایستند.

مفاهمه با بخش خصوصی واقعگرایانه باشد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، رضا اردکانیان وزیر نیرو در نشست با بخش خصوصی در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه صنعت برق با اشاره به اینکه سطح مشارکت شرکت های داخلی و خارجی مناسب است، گفت: امیدواریم مذاکراتی که در حاشیه نمایشگاه صنعت برق انجام می شود در راستای افزایش تاب آوری این صنعت باشد.

رضا اردکانیان با بیان اینکه سال آبی 96 _97 خشک ترین سال کشور در 50 سال گذشته بوده و در مقابل سال 97_98 ترسالی بود که مدیریت دو سال پشت سر متفاوت از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: تابع آوری ما با تکیه بر منابع انسانی است و امیدواریم دشمنان به نقطه انصراف برسند که تحریم ها بر ما کارساز نخواهد بود.

او با تاکید بر اینکه در مدیریت مصرف در آغاز کار هستیم، گفت: با توجه به سطح مناسب تولید زمینه توسعه صادرات نیز فراهم شده است و امیدواریم همکاری بین بخش خصوصی و دولتی افزایش یابد.

اردکانیان با تاکید بر اینکه باید واقعگرایانه در بخش دولت دست مفاهمه را به سمت افرادی درازکنیم که دیدگاه های مشترکی با ما دارند و پای دیوار منافع ملی می ایستند، اظهار کرد: هرچقدر درک بین بخش خصوصی و دولتی بیشتر شود موفقیت بیشتر خواهد بود.

وزیر نیرو تصریح کرد: موضوع اقتصادی صنعت برق جز با مشارکت حل نخواهد شد و این مشکلات تنها با دستان بخش دولتی اصلاح نمی شود و نیازمند تلاش بخش خصوصی نیز هست. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه