English

موج گزارش می دهد؛

مدیران خودرو و رقابت ناسالم با بیسو!/پشت پرده خبرسازی علیه سیف خودرو

روز گذشته اخباری مبنی بر عدم ورود خودروهای BISU به کشور، در برخی سایت های خبری درج گردید که در آنها با استناد به صحبت های شخصی به نام بابک صدرایی تحت عنوان کارشناس صنعت خودرو مدعی خداحافظی محصولات شرکت سیف خودرو از بازار ایران شده اند.

مدیران خودرو و رقابت ناسالم با بیسو!/پشت پرده خبرسازی علیه سیف خودرو

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مسئولین شرکت سیف خودرو ، تحویل خودروهای شرکت سیف خودرو با سه ماه تأخیر در تحویل - که به علت مشکلات نقل و انتقال پول به کشور چین و همچنین محدودیت های بین المللی در انتقال قطعات خودرویی به ایران بوده است از اواسط شهریورماه آغاز شده است به صورتی که به گفته مسئولین این شرکت با پایان تحویل بخش اعظمی از تعهدات خردادماه، تحویل خودروهای تعهد تیرماه آغاز گشته و سایر تعهدات نیز به ترتیب اولویت ثبت نام تحویل خواهند شد.

با بررسی های خبرنگار خبرگزاری موج اما به نظر می رسدپشت پرده تولید این اخبار شخصی به نام بابک صدرایی معاون بازاریابی شرکت مدیران خودرو و برند چری بوده است.

البته بر اساس شواهد موجود روند خبرسازی این شرکت غیر ایرانی -که رکورد دار تولید محصولات چینی در ایران است- برعلیه شرکت های خودروسازی ایرانی سابقه ای طولانی داشته اما مصاحبه بر ضد یک شرکت خودروسازی توسط معاون بازاریابی یک شرکت و به عنوان کارشناس خودرو! در نوع خود بی سابقه است. البته ساعتی بعد از انتشار این خبر در فضای مجازی سایت تجارت نیوز که مبدأ اصلی تولید این خبر بود در عملکردی غیر متعارف اقدام به حذف نام معاون بازاریابی مدیران خودرو از داخل این خبر کرده است حال آنکه در سایت های دیگر نام این کارشناس خودرو بدون تغییر باقی مانده است.

محصولات سیف خودرو1

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه