English

مرضیه طهماسبی تاکید کرد؛

اختلاف قیمت با بازار جهانی زمینه افزایش فعالیت دلال ها

مدیر دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی گفت: در کاهش نرخ خوراک همیشه این تجربه برای ما ایجاد شده که هر وقت قیمت به صورت دستوری پایین نگهداشته می شود فضا برای فعالیت دلال مساعد تر می شود.

اختلاف قیمت با بازار جهانی زمینه افزایش فعالیت دلال ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدیر دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در نشست مدیران این صنعت برای نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با رویکرد بازار جهانی و توسعه درباره تنظیم بازار محصولات پتروشیمی گفت: در شرایط کنونی جلسات تنظیم بازار به صورت منظم برگزار می شود، اما باید به طور کلی توجه داشت در کاهش نرخ خوراک همیشه این تجربه برای ما ایجاد شده که هر وقت قیمت به صورت دستوری پایین نگهداشته می شود فضا برای فعالیت دلال مساعد تر می شود.

طهماسبی با بیان اینکه طرح های توسعه متناسب با نیاز تولید است، افزود: در سال جاری رشد این صنعت نسبت به سال 96 نزدیک به 7 درصد بوده که نسبت به سال 97 که رشدی 11 درصدی نسبت سال 96 داشته کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در سال های اخیر همواره موضوع چگونگی عرضه خوراک برای صنایع پایین دستی چالش برانگیز بوده است که با بهره برداری از طرح های تامین خوراک تا سال 1400  مشکل کمبود یا مدیریت عرصه نیز برطرف خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه