English

حجتی در گردهمایی محصولات زراعی؛

انتقادهای وزیر از تیغ زدن ارباب رجوع ها

وزیر جهاد کشاورزی گفت: به حراست ماموریت داده ام تا با مشکلات و فساد مقابله کنند، این روزها دیده می شود ارباب رجوع را آنقدر می آورند و می‌برند تا در گوشه ای آن را گیر بیندازند و تیغ بزنند و آنقدر گیر اداری ایجاد می کنند تا فعالیت آنها چندسال به تعویق بیفتد.

انتقادهای وزیر از تیغ زدن ارباب رجوع ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در گردهمایی کشت محصولات زراعی در کنار پرداختن به نقاط قوت و ضعف کشاورزی کشور و پیشرفت های که در سال اخیر اخیر در بهره وری ایجاد شده است، از مشکلات دیگری نیز سخن گفت و اعلام کرد: به حراست ماموریت داده ام تا با مشکلات و فساد مقابله کنند، این روزها دیده می شود ارباب رجوع را آنقدر می آورند و می‌برند تا در گوشه ای آن را گیر بیندازند و تیغ بزنند و آنقدر گیر اداری ایجاد می کنند تا فعالیت آنها چندسال به تعویق بیفتد.

حجتی با اشاره به دیگر مشکلاتی که خواسته یا ناخواسته سرراه مردم ایجاد می شود، افزود: در ابلاغیه ما واژه پروانه آب معتبر آمده بود که بخاطر همین واژه معتبر کار بسیاری از مردم را انجام نمی دادند که بعد از آن واژه معتبر را حذف کردم، یا فردای برای پرورش شترمرغ اقدام کرده بود و از همین همکاران ما به این کارآفرین گفته بودند تعهد بده که آب مصرف نمی کنی! این جمله همکاران ماست و آمریکایی ها و اسرائیلی ها نگفته بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    باید درب وزترتخانه ای که مشاور عالی آن با وزیر در آمار تولید (134 میلیون تن) اختلاف دارند و حاکی از دیمی بودن مدیریت در آن سیستم است گل گرفت. وقتی یک آدمی بنام آقای حجتی با مدرک مهندس ساختمان وزیر کشاورزی می شود بدیهی است است اغلب پرسنل وزارتخانه دست به تیغ می شوند.

  • حسین

    با سلام
    آقای وزیر جهاد کشاورزی شما باید محاکمه شوید چرا چنین خانواده ای را تربیت کردی.خودت اقرار به دزد بودن خانواده جهاد کشاورزی کرده ای

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه