English

خالد جعفری در پاسخ به موج مطرح کرد؛

۳۴۰ میلیارد تومان مطالبات گندمکاران استان کردستان

مدیر جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: تاکنون 340 میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم هزینه شده که شامل 50 درصد هزینه خریدها است و 340 میلیارد تومان دیگر باید پرداخت شود.

340 میلیارد تومان مطالبات گندمکاران استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدیر جهاد کشاورزی استان کردستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان کردستان یک میلیون و ششصد هزار جمعیت دارد که 70 درصد شهری هستند، گفت: 1 میلیون و 300 هزار هکتار اراضی کشاورزی و 400 هزار هکتار جنگل دارد و از نظر اراضی دیم در کل کشور رتبه اول را دارد.

خالد جعفری با بیان اینکه 550 هزار هکتار امسال اراضی دیم و 32 هزار هکتار زمین آبی زیر کشت داشته است، افزود: در حال حاضر 1 میلیون و 27 هزار تن خرید تضمینی گندم در سال گذشته داشتم ایم و امسال برآورد تولید گندم یک میلیون و 150 هزار تن گندم خریده ایم و تا روز گذشته بیش از 400 هزار تن خرید تضمینی گندم انجام شده است.

او با بیان اینکه 200 هزار تن نیاز گندم استان کردستان است، افزود: مابقی گندم خریداری شده به استان های دیگر ارسال می شود.

جعفری با بیان اینکه تسویه خرید گندم در سال گذشته 2 ماه طول می کشید، گفت: امسال تا ابتدای مرداد گندم های خریداری شده کاملا تسویه شده است.

او با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی تا روز گذشته 1729 تومان بوده که 29 تومان مازاد بر قیمت پایه به عنوان جایزه در نظر گرفته شده است.

مدیر جهاد کشاورزی استان کردستان در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج درباره میزان پرداختی برای خرید تضمینی گندم در استان کردستان گفت: تاکنون 340 میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم هزینه شده که شامل 50 درصد هزینه خریدها است و 340 میلیارد تومان دیگر باید پرداخت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه