English

قیمت آزاد ارز در بازار تهران ۳ اسفند۹۷/ قیمت دلار اعلام شد

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران امروز جمعه 3 اسفند ماه 97 قیمت ارز در بازار آزاد تهران مشخص شد.

قیمت آزاد ارز در بازار تهران 3 اسفند97/ قیمت دلار اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران امروز جمعه 3 اسفند ماه 97 قیمت ارز در بازار آزاد تهران مشخص شد.

بر این اساس دلار آمریکا 13 هزار و 410 تومان، یورو با قیمت 15 هزار 155 تومان، پوند 17220، دلار کانادا 10160، درهم امارات 3610 و لیر ترکیه 2500 تومان شد.  

منبع قیمت های اعلامی در خبرگزاری موج استعلام قیمت ها از سه صرافی -در پایان روز کاری 2 اسفند ماه در میدان فردوسی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    این فروشندگان و خریداران ارز اگر انسانیت داشته باشند هر روز این ارز بالا نمی برند و اگر مردانگی داشته باشند بایستی ارز در پایین ترین قیمت حفظ کنند تا هم فروش بیشتر داشته باشند و هم به ملت فشار اقتصادی نمیاد. این دلالان ارز بازاری شرافت و حیثیتشون فروختن در گرو پول. اگر شرافت داشته باشند خوبه و دراین کشور دارن کسب درامد و زندگی میکنند. دولت باید با شدت بیشتری برخورد کند چرا دولت کوتاه میاد مگر این دلالان نیستند که بزرگترین ضربه را میزنند. پس عدم برخورد و اشد مجازات براینا اجرا شود. مرگ مفاجات بر دلالان کاذب بازاری ارز. مرگ مفاجات گریبان گیر تمام کسانی که هرگونه گرانی و تورم و بی انضباتی در بازار بوجود میاورند هرکس یا هر کسانی باشند خداوند انتقام از تک تکشون بگیره. اینا کافرند و از صهیونیست بدترند اینا ایرانی نیستند که این تورم و گرانی را بر جامعه تحمیل کرده اند. چرا دولت با اشد مجازات برخورد نمیکنه. چرا؟؟؟مگر دستگیری چند دلال بازاری ارز و مخلین بازار ارز چه میخواد ؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه