English

وزیر راه و شهرسازی:

باید در حوزه تعرفه‌های بندری قدرت رقابت با سایر بنادر منطقه را داشته باشیم

وزیر راه وشهرسازی گفت:تمام مولفه‌های لجستیکی مد نظر وزارت راه قرار داردو اطمینان بابت زمان و هزینه نکته بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

باید در حوزه تعرفه‌های بندری قدرت رقابت با سایر بنادر منطقه را داشته باشیم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج،وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای 13 تفاهمنامه جذب سرمایه در مناطق بندری کشور با بیان اینکه باید سازمان بنادر ثابت کند قدرت رقابت با جنوب ایران را دارد بیان کرد:اگر سازمان بنادرنتواند این کار را انجام دهد با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.موقعیت جغرافیای کشورمان مناسب است و دالان عبور شمال-جنوب و شرق- غرب هستیم و باید به مزیت‌های رقابتی تکیه کنیم تا موفق شویم.

آخوندی افزود:امیدواریم با تفاهمنامه‌های امشب بتوانیم در جنوب و شمال بندر هوشمند داشته باشیم.چرا که هوشمندی بندر خواسته همه فعالان حوزه دریانوردی است.

وی با اشاره به اینکه‌ باید در حوزه تعرفه‌های بندری قدرت رقابت را با سایر بنادر منطقه داشته باشیم خاطر نشان کرد:تمام مولفه‌های لجستیکی مد نظر وزارت راه قرار داردو اطمینان بابت زمان و هزینه نکته بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

به گفته وزیرراه و شهرسازی مجبوریم برای کریدورها مدیر کریدور انتخاب کنیم تا گره‌ها را تک تک باز کند. امیدواریم داستان مدیریت کریدور را در ایران به طور جدی‌تر پیگیری کنیم که نیازمند همکاری با تمام فعالان حمل‌ونقل دریایی، ریلی و جاده‌ای است.

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه