English

امام جمعه موقت اصفهان:

امروز تفکر مقاومت در سراسر جهان گسترش یافته است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امیدواریم دولتمردان مقابل کودک‌کشی رژیم جنایتکار صهیونیستی بایستند، امروز تفکر مقاومت در سراسر جهان گسترش یافته است.

امروز تفکر مقاومت در سراسر جهان گسترش یافته است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،حجت‌الاسلام احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان بیان کرد:ژیم کودک‌کش صهیونیستی آتش بس را نقض و مجدداً جنایات خود در غزه را آغاز کرده است، در این راستا شاهدیم برخی از دولتمردان کشورهای غربی نسبت به این جنایات سکوت کرده اند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان، فرمودند که عملیات طوفان‌الاقصی ادامه خواهد داشت، زیرا این طوفان گرچه علیه رژیم صهیونیستی، اما در راستای آمریکازدایی بود، زیرا آمریکا خواب‌های آشفته‌ای برای منطقه غرب آسیا دیده بود که تعبیر نشده و نخواهد شد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه از ویژگی‌های طوفان الاقصی مخالفت منطقه غرب آسیا علیه اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی است، گفت: برهمین اساس شاهدیم مهاجرت‌های معکوس در سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها هر روز در فلسطین جنایت کردند و در دو ماه اخیر جنایات خود را به اوج رساندند، تاکید کرد: حرکت حماس و در جریان طوفان الاقصی ضربه‌ای کاری به رژیم اشغالگر وارد شد.

 حجت‌الاسلام احمد محمودی گفت: رژیم صهیونیستی پیش از عملیات طوفان الاقصی شروع به جسارت علیه مسجد الاقصی کرده بود، اما طوفان الاقصی به تمام این جنایات پاسخ داد و عزت را برای مردم فلسطین به ارمغان آورد و امروز در سراسر جهان مردم جهان برای آزادی فلسطین فریاد می‌زنند.

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت:الحاق ناوشکن ایرانی دیلمان، به دست دلاورمردان نیروی دریایی جلوه‌ای دیگر از توان صنایع دفاعی در تأمین نیازهای اقتدارآفرین، توانمندی دریایی ایران و سربلندی ایران اسلامی است.

وی ادامه داد:  ناوشکن‌های ساخت دست جوانان و صنعتگران میهنمان آن در دوران اوج تحریم‌ها، ظرفیت وتوانایی حضور در تمام نقاط جهان را با اقتدار و سربلندی دارد.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو و سالروز شهادت آیت‌الله مدرس گفت: آیت الله مدرس در زمانی که در مجلس نیز حضور داشت در برابر ظلم و ستم و استبداد دوران ستم شاهی ساکت نبود و همواره با شجاعت در برابر رژیم استبدادی پهلوی ایستادگی می‌کرد.

وی با بیان اینکه از جمله ویژگی‌های نمایندگان مجلس طراز انقلاب اسلامی تدین، کار آمدی و شجاعت در مقابل دشمنان است، افزود:آیت الله مدرس به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار تاریخ ایران با خدمات ارزندۀ خود در حساس‌ترین شرایط تاریخ ایران چنین حقی دارد که پس از شهادتش نام و مزارش به عنوان مظهری از تقوا و استقامت در برابر استکبار مکرر زنده شود.

امام جمعه موقت اصفهان گفت:مجلس تراز جمهوری اسلامی مجلس مدرس محور است که مقابل زورگویی‌های دشمنان با اقتدار بایستند و مصالح ملت را دنبال کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه