English

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

اجرای رزمایش پدافند غیرعامل سایبری در پلیس اصفهان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای رزمایش پدافند غیرعامل سایبری با محوریت مقابله با جنگ ترکیبی دشمن در این فرماندهی خبر داد.

 اجرای رزمایش پدافند غیرعامل سایبری در پلیس اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مهرداد فراشی در جمع خبرنگاران با اشاره به  شعار «ایران پایدار با دفاع همه‌جانبه در برابر جنگ ترکیبی» برای هفته پدافند غیرعامل امسال، بیان کرد: پدافند غیرعامل به‌عنوان راهبردی اساسی همواره در دستور کار ویژه فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار دارد و در طول سال اقدامات گسترده و برنامه‌های مدونی در این زمینه انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه در حفاظت فیزیکی ساختمان‌ها و اماکن پلیس اصول پدافند غیرعامل لحاظ می‌شود، گفت: پدافند غیرعامل باعث می‌شود  پلیسی مقتدر و مقاوم داشته باشیم، به‌گونه‌ای که در زمان وقوع بحران‌های طبیعی مانند زلزله، سیل، طوفان و... یا در زمان حملات دشمن اعم از حملات نظامی، سایبری و جنگ ترکیبی بتواند در کمترین زمان از بحران خارج شده و بدون کمترین آسیب و خسارتی وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را با قدرت دنبال کند. 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد:  با توجه به اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور برای این هفته  شعار «پدافند غیر عامل دفاع همه‌جانبه در برابر جنگ ترکیبی» را انتخاب کرده به همین خاطر نیز رزمایش پدافند غیرعامل سایبری با محوریت مقابله با جنگ ترکیبی دشمن در دستور کار پلیس فتای استان اصفهان قرار گرفت. 

سرهنگ فراشی، برپایی نمایشگاه آشنایی با پدافند غیرعامل در ستاد این فرماندهی، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع پدافند غیرعامل و آشنایی کارکنان پلیس با تهدیدات نوین، دیدار با خانواده شهید "ریسمانچیان"، رزمایش آمادگی کارکنان انتظامی هنگام بروز قطعی برق در تعدادی از فرماندهی انتظامی شهرستان‌های استان و آشنایی کارکنان پلیس با اصول اطفاء‌حریق، امداد و نجات و خدمات‌دهی به مردم هنگام بروز بحران‌های طبیعی را از جمله برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان‌ کرد. 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل برای مقابله با بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی گفت: امروز با انواع و اقسام تهدیدات از سوی دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مواجه هستیم و برای اینکه بتوانیم تاب‌آوری خود را در برابر فشارها و توطئه‌ها خود به‌کار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه