English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی:

۶ ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل فعال است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: طی سال‌های اخیر ۶ ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی این استان راه‌اندازی و فعال شده است.

۶ ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل فعال است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هاشم علایی در بازدید از ایستگاه شهرک صنعتی اردبیل، راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی را از اقدامات صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل دانست و افزود: احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی با هدف حفظ و صیانت از واحدهای تولیدی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم شناسایی آسیب‌ها و رفع تهدیدات احتمالی در حوزه پدافند غیرعامل اظهار کرد: یکی از موارد لازم برای ارتقای ایمنی در شهرک‌های صنعتی احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی در این شهرک‌ها است و با اقداماتی از این دست می‌توان ضمن کاهش نقاط ضعف و افزایش بازدارندگی، از مجموعه‌های تولیدی در برابر حوادث مختلف حفظ و صیانت کرد.

علایی ادامه داد: با توجه به مواجهه واحدهای تولیدی در برابر انواع تهدیدات و حوادث احتمالی، شرکت شهرک‌های‌صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌‎ای، نقشی مهم و تاثیرگذار در اجرای اهداف پدافند غیرعامل و اقدامات پیشگیرانه در شهرک‌های صنعتی استان انجام داده است.

وی بیان کرد: نیروی انسانی توانمند و با مسئولیت، مهم‌ترین سرمایه یک واحد تولیدی در برابر تهدیدات و حوادث به شمار می‌آید که با آموزش واحدهای تولیدی می‌توان به راحتی آسیب‌های احتمالی در زمان وقوع حوادث را به کمترین میزان ممکن کاهش داد.

علایی افزود: در طیف آموزش، اقدامات موثری درباره ارتقای دانش شاغلین و مدیران واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان انجام شده که با برگزاری این دوره‌های آموزشی رایگان تلاش شده تا میزان آمادگی و توانمندی آنها در مواقع وقوع خطر افزایش یابد.

وی کنترل و هدایت آب‌های سطحی، طراحی و زون بندی شهرک‌‎های صنعتی بر اساس نوع تولید و ممیزی و شناسایی واحدهای پرخطر را از دیگر مواردی برشمرد که در حوزه پدافند غیرعامل در شهرک‌های صنعتی استان اجرایی شده است.

علایی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرک‌های صنعتی جزو تاسیسات حساس و زیربنایی کشور محسوب می‌شود، تلاش برای حفظ امنیت این شهرک‌ها امری ضروری بوده و جزو برنامه‌های اساسی این شرکت قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه