English

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز:

طرح جامع مطالعاتی پدافند غیرعامل تبریز تدوین می‌شود

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز با بیان اینکه پدافند غیرعامل یک حوزه کاملا تخصصی است، گفت: طرح مطالعات پدافند غیرعامل تبریز در سریعترین زمان ممکن، تدوین و تکمیل می شود.

طرح جامع مطالعاتی پدافند غیرعامل تبریز تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محبوب تیزپاز نیاری در دومین نشست هم‌اندیشی مدیران پدافند غیرعامل شهردارهای شمالغرب که به میزبانی شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار کرد: این نشست فرصت مغتنمی جهت تبادل افکار و تشریک تجربیات مدیران پدافند غیرعامل شهرها به بهترین نحو ممکن است.

وی با بیان اینکه شهرداری در ‌دو سال اخیر اقدامات مطلوبی را به سرانجام رسانده است، تشریح کرد: سال ۱۴۰۰ بودجه‌ شهرداری تبریز قریب به چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود و این مقدار در سال قبل حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد که با تلاش تمامی مدیران و کارشناسان مجموعه شهرداری تبریز این بودجه، تحقق صد در صدی ثبت کرده است و برای سال جاری نیز ۲۰ هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده که با همت مدیران تلاشگر امیدواریم شاهد تحقق حداکثری این بودجه باشیم.

تیزپاز نیاری در تشریح اقدامات شهرداری در سال گذشته، ادامه داد: شهرداری تبریز در سال پیش چهار میلیون مترمربع پروانه صادر کرده است که این اتفاق بزرگ در طول تاریخ مجموعه شهرداری بی سابقه بود.

معاون برنامه ریزی شهردار تبریز با اشاره به احداث ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری توسط قرارگاه هوشمند سازی شهرداری تبریز، گفت: احداث ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در شهر تبریز دستور کار قرار گرفته و تا امروز ۳۰ کیلومتر از این مسیر نیز تمام شده است، همچنین برنامه نصب دوهزار دوربین با با رزولویشن بالا در سطح شهر یکی از دیگر اقدامات مربوط به قرارگاه هوشمند سازی تبریز است.

تیزپاز نیاری با اشاره به اینکه مدیریت شهری با تعریف شاخص‌های مشخص، عملکرد مدیران را به خوبی ارزبایی می کند، گفت: سلسله جلسات قرار خدمت محفل خوبی برای ارزیابی عملکردهای مدیران شهرداری تبریز است.

معاون برنامه ریزی شهردار، اظهار کرد: قرارگاه فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در راستای محرومیت زدایی، ۱۹ منطقه کم برخوردار را شناسایی و بیش از ۶۰۰ هزار دفترچه بیمه سلامت با همکاری اداره کل سلامت صادر کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه