English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خبر داد:

حضور بیش از ۱۴۰ تیم کنترلی در طرح ممنوعیت تردد شبانه خودروها در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: بیش از 140 تیم کنترلی پلیس راهور اصفهان در اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد شبانه خودروها در سطح شهرهای استان اصفهان حضور دارند.

حضور بیش از 140 تیم کنترلی در طرح ممنوعیت تردد شبانه خودروها در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی بیان داشت: در راستای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا بیش از 140 تیم کنترلی در سطح استان در راستای اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد شبانه خودروها در سطح شهرهای استان بکارگیری شدند.

وی افزود: بر اساس این طرح تردد خودروها در سطح شهرها از ساعت 21 تا 4 صبح ممنوع است و خوشبختانه مردم عزیز همکاری خوبی در این خصوص داشتند و  تردد هیچ خودرویی در خیابان ها و معابر شهری اصفهان به جز اندک تردد های ضروری سازمان ها و ارگان های خدماتی به چشم نمی خورد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه  اندک رانندگان قانون گریز نیز مورد برخورد قاطع پلیس و دوربین ها قرار می گیرند اظهار داشت: ثبت تخلف علاوه بر ماموران بیشتر به وسیله سامانه های الکترونیکی انجام می پذیرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه  تردد آژانس ها، تاکسی های خطی و تاکسی های اینترنتی مشمول این ممنوعیت ها نمی شوند گفت: پلیس مصمم به اجرای دقیق و کامل مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا است و در این خصوص با متخلفان قاطعانه برخورد می کند چرا که همه ما در برابر سلامت جامعه مسئول هستیم و بایستی برای ریشه کن شدن این بیماری دست در دست یکدیگر بگذاریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه