English

در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شد؛

توزیع ۳ هزار پک بهداشتی بین مسافران شرکت های مسافربری در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از توزیع 3 هزار پک بهداشتی بین مسافران شرکت های مسافربری در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

توزیع 3 هزار پک بهداشتی بین مسافران شرکت های مسافربری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار داشت: توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان 3 هزار ماسک ، پدالکل، دستمال کاغذی و دستکش یک بار مصرف بین مسافران شرکت های مسافربری شهر اصفهان توزیع شد.

وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی از همان لحظات اولیه شیوع ویروس کرونا در کنار دیگر دستگاه ها و مدافعان سلامت پای کار آمدند و مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرایی کردند.

این مقام انتظامی گفت: همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اجرایی طرح هایی مانند طرح زوج و فرد از درب منازل ، تعطیلی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی ، تردد مطلقا ممنوع وسایل نقلیه شخصی در روزهای 12 و 13 فروردین و دیگر طرح ها در کنار دیگر دستگاه ها برای مقابله با این بیماری وارد عمل شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی حامی سلامت شهروندان است و در این راه همگام و درکنار دیگر دستگاه های مرتبط و عموم مردم با تمام توان و تجهیزات پای کار ایستاده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه