English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اعلام کرد؛

ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی در کلانشهر اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی در کلانشهر اصفهان و دیگر شهرستان های قرمز استان خبر داد.

ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی در کلانشهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: در راستای مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تردد خودرو ها با پلاک غیر بومی در کلان شهر اصفهان و شهرستان هایی که وضعیت قرمز و نارنجی دارند ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در مرحله اول از ساعت 10 صبح امروز 28 آبان ماه تا ساعت 24 روز جمعه 30 آبان ماه سال جاری اجرایی می شود، افزود: منظور از پلاک غیر بومی پلاک دیگر استان ها و حتی پلاک شهرستان های تابعه استان اصفهان می باشد و پلیس رانندگان متخلف را جریمه می کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: طرح ممنوعیت تردد خودروها شامل وسایل نقلیه عمومی مسافربری و حمل بار نمی شود و این خودروها می توانند تردد کنند .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان با اشاره به اینکه اجرای اینگونه طرح ها به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است و پلیس مصوبات ستاد ملی مقابله باکرونا را اجرایی می کند، گفت: تردد خودروها با پلاک های غیر بومی، در صورتی که مشخص شود مالک ساکن اصفهان است و یا در این شهر اشتغال دارد بلامانع است و جریمه نخواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه