English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد؛

افتتاح ۴۸ پروژه کشاورزی با اعتبار ۵۴۲ میلیاردی در مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: هفته جهاد کشاورزی امسال 48 پروژه کشاورزی با اعتبار 542 میلیارد تومان در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

افتتاح 48 پروژه کشاورزی با اعتبار 542 میلیاردی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی کلیجی اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی (21 تا 27 خرداد)، 48 پروژه تولیدی، زیربنایی و صنایع کشاورزی مازندران با 542 میلیارد و 755 میلیون تومان اعتبار افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها به منظور افزایش تولید، حفظ و پایداری امنیت غذایی و ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی افتتاح و بهره برداری می رسد، ادامه داد: پروژه های افتتاحی بخش کشاورزی برای 198 نفر ایجاد اشتغال مستقیم کرده و 51 روستا با 4 هزار و 545 خانوار از مزایای آن برخوردار می‎‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه 27 پروژه زیربنایی آب و خاک در هفته جهاد کشاورزی امسال افتتاح خواهد شد، افزود: احداث ایستگاه پمپاژ، تجهیز چاه آب زراعی، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، مرمت و بهسازی آببندان، احداث کانال و زهکش آب زراعی از طرح های زیربنایی است که در این ایام افتتاح می شوند.

وی بیان داشت: دو طرح تولید خوراک دام و طیور، یک طرح مرغ مادر، دو طرح مرغداری گوشتی، یک پروژه پرواربندی بره و یک طرح جوجه کشی از پروژه های افتتاحی هفته جهاد کشاورزی امسال استان در بخش دام و طیور است.

عنایتی به افتتاح و بهره برداری سه طرح بسته بندی برنج و میوه تازه و یک سردخانه به ظرفیت یک هزار و 500 تن در بخش صنایع کشاورزی اشاره کرد و گفت: دو طرح گلخانه سبزی و صیفی، چهار پروژه احداث گلخانه و چهار پروژه گلخانه لیموترش از طرح های بخش باغبانی است که در این ایام افتتاح و بهره برداری می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه